شایعه: تولید آزمایشی نسخه دوم اپل واچ از ماه جاری آغاز خواهد شد

تاکنون شایعات متعددی مبنی بر رونمایی رسمی اپل از نسل دوم ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ در مراسمی که در ماه مارس سال جاری برگزار خواهد کرد، منتشر شده که در آن‌ها به کرات عنوان شده در این مراسم آیفون 4 اینچی جدید این شرکت که 5e (6C یا 7C) نام دارد هم معرفی […]

تاکنون شایعات متعددی مبنی بر رونمایی رسمی اپل از نسل دوم ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ در مراسمی که در ماه مارس سال جاری برگزار خواهد کرد، منتشر شده که در آن‌ها به کرات عنوان شده در این مراسم آیفون 4 اینچی جدید این شرکت که 5e (6C یا 7C) نام دارد هم معرفی خواهد شد.

حال شایعه جدیدی از کشور چین سر برآورده که ادعا می‌کند، تولید آزمایشی اپل واچ 2 در پایان ماه جاری میلادی، حدوداً اواسط بهمن‌ماه، آغاز خواهد شد. با توجه به تاریخ عنوان شده در این شایعه و از سوی دیگر تاریخ عنوان شده برای معرفی و رونمایی آن در شایعات پیشین، می‌توان آن‌ها را با یکدیگر مطابقت داد و تکه‌های پازل این ماجرا را به درستی در کنار یکدیگر قرار داد؛ چرا که تاریخ‌های عنوان شده با یکدیگر جور درآمده و معقول به نظر می‌رسند. شرکت Qunta Computer تایوان هم در این رابطه عنوان کرده است که اپل دقت و حساسیت زیادی روی تولید نسل دوم ساعت هوشمند خود به خرج می‌دهد. این صحبت را می‌توان این‌گونه برداشت کرد که شرکت تایوانی مذکور، همکاری خود با اپل را در تولید این ساعت هوشمند تأیید کرده است.

اپل واچ جدید احتمالاً از دوربین Facetime و سنسورهای جدید و بهبودیافته در سرتاسر بدنه، برخوردار باشد. گفتنی است پیش از این شایعه شده بود که نسل جدید اپل واچ نسبت به نسل پیشین خود کمی نازک‌تر و باریک‌تر بوده و طراحی مربع شکل خود را حفظ کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال