5 دستگاه در یک دستگاه! Asus Transformer Book V

شرکت ایسوس که قبلا با معرفی Padfone های خود، توانسته بود برای علاقمندان دستگاه های هوشمند و قابل حمل را به داشتن دو دستگاه در یک دستگاه ترغیب کند، اما حالا در کامپیوتکس امسال با معرفی دستگاه هیبریدی “ترنسفرمر بوک وی” دیگر حرفی برای گفتن نگذاشته است. این دستگاه درواقع یک لپتاپ ویندوزی یا یک […]

شرکت ایسوس که قبلا با معرفی Padfone های خود، توانسته بود برای علاقمندان دستگاه های هوشمند و قابل حمل را به داشتن دو دستگاه در یک دستگاه ترغیب کند، اما حالا در کامپیوتکس امسال با معرفی دستگاه هیبریدی “ترنسفرمر بوک وی” دیگر حرفی برای گفتن نگذاشته است.

این دستگاه درواقع یک لپتاپ ویندوزی یا یک تبلت ویندوزی با نمایشگر 12.5 اینچ، یک تلفن هوشمند آندرویدی با نمایشگر 5 اینچ، یک تبلت آندرویدی و یک لپتاپ آندرویدی است که شما با خرید ترنسفرمر بوک وی یکجا صاحب تمام آنها خواهید شد.

در قسمت تبلت این دستگاه شاهد پردازنده سری Core از اینتل (به احتمال زیاد سری Broadwell) به همراه 4 گیگابایت حافظه رم DDR3 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی هستیم. کیبورد این دستگاه نیز شامل هارد دیسک 1 ترابایتی است تا شما از نظر فضای ذخیره سازی در ویندوز هیچ کمبودی احساس نکنید.

اما تلفن هوشمند قرار گرفته در پشت تبلت نیز با پردازنده 4 هسته ای 64بیت اینتل اتم، 2 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی تجهیز شده تا با سیستم عامل آندروید 4.4 تجربه ی هیچ کمبودی به عنوان یک تلفن هوشمند مشابه پرچمداران سایر شرکت ها نداشته باشد.

لینک کوتاه | منبع : Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال