نگاه به جهان از بالا: با 5 عکس برتر هوایی ثبت شده توسط پهبادها همراه باشید!

تاکنون توانایی ثبت کردن تصاویر از بالا تا این حد امکان‌پذیر نبوده و با وجود گسترده پهبادهای ارزان‌قیمت در کشورهای مختلف، این امکان به وجود آمده که کاربران بتوانند تصاویر خیره‌کننده‌ای را به کمک پهبادها ثبت نمایند. کاربران بسیاری در سراسر دنیا هستند که به کمک پهبادهای خود، تصاویر فوق‌العاده‌ای را از خود و مکان‌های […]

تاکنون توانایی ثبت کردن تصاویر از بالا تا این حد امکان‌پذیر نبوده و با وجود گسترده پهبادهای ارزان‌قیمت در کشورهای مختلف، این امکان به وجود آمده که کاربران بتوانند تصاویر خیره‌کننده‌ای را به کمک پهبادها ثبت نمایند. کاربران بسیاری در سراسر دنیا هستند که به کمک پهبادهای خود، تصاویر فوق‌العاده‌ای را از خود و مکان‌های دیدنی به جای می‌گذارند و بسیاری از آنها را نیز به کمک اپلیکیشن Dronestagram به اشتراک می‌گذارند.

از میان خیلی عظیمی از تصاویر که توسط کاربران و به کمک پهبادها ثبت شده است، با همکاری National Geographic تعدادی از آنها به عنوان برترین تصاویر انتخاب شده‌اند که می‌توانند نفس را در سینه‌ها حبس کنند.

اما تصویری که در ابتدای مطلب به عنوان برترین تصویر قرار گرفته، “فراتر از مه” نام دارد و Ricardo Matiello آن را به ثبت رسانده است. این عکس در Cathedral of Maringá واقع در کشور برزیل در قاب Matiello قرار گرفته و موفق به دریافت جایزه‌ی نفر اول شده. بهتر است نگاهی کوتاه به سایر برندگان و تصاویر برتر نیز داشته باشیم:

5 BREATHTAKING PICTURES FROM DRONESTAGRAM’S PHOTOGRAPHY CONTEST 2

شیرجه زدن، شهر Mazatlan، مکزیک

5 BREATHTAKING PICTURES FROM DRONESTAGRAM’S PHOTOGRAPHY CONTEST 3

دومین شهر بزرگ بلغارستان به هنگام شب، Plovdiv

5 BREATHTAKING PICTURES FROM DRONESTAGRAM’S PHOTOGRAPHY CONTEST 4

جزیره‌ی Mont Saint Michel، فرانسه

5 BREATHTAKING PICTURES FROM DRONESTAGRAM’S PHOTOGRAPHY CONTEST 5

Lost Island، جزیره‌ی Tahaa، فرانسه

بقیه تصاویر را می‌توانید در وب‌سایت Dronestagram مشاهده نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال