50,000 کاربر T-Mobile از بلکبری به تلفن هوشمند جدید روی آورده اند

همانطور که احتمالا شنیده اید، تی موبایل به ارتباط خود با بلک بری در اواخر ماه آوریل پایان داده است؛ بنابراین این اپراتور، دیگر گوشی های هوشمند بلک بری را نمی فروشد. ماه آوریل همچنین زمانی بود که تی موبایل ارائه 200 دلار به مشتریان بلک بری خود را به منظور ارتقا به گوشی جدید […]

همانطور که احتمالا شنیده اید، تی موبایل به ارتباط خود با بلک بری در اواخر ماه آوریل پایان داده است؛ بنابراین این اپراتور، دیگر گوشی های هوشمند بلک بری را نمی فروشد. ماه آوریل همچنین زمانی بود که تی موبایل ارائه 200 دلار به مشتریان بلک بری خود را به منظور ارتقا به گوشی جدید سامسونگ آغاز کرد یا اگر آنها می خواستند گوشی شرکت های دیگر را خریداری کنند، این مقدار 100 دلار بود.

طبق یک یادداشت داخلی به دست آمده توسط TmoNews، تی موبایل موفق به جذب بیش از 50000 کاربر سابق بلک بری برای تعویض تلفن هوشمندشان با دستگاه جدید از ماه آوریل شده است. ما فرض می کنیم بسیاری از این مشتریان یک گوشی هوشمند جدید سامسونگ دریافت کرده اند، زیرا معامله در این صورت شیرین تر است و مشتریان 100 دلار بیشتر دریافت میکنند. این شرایط تا پایان امسال در دسترس است، هر چند بسیاری از کاربران بلک بری، احتمالا تی مویابل را در هر صورت ترک نکرده اند.

بلک بری اکنون سهم کمتر از 1% بازار گوشی هوشمند ایالات متحده را به خود اختصاص داده است، در حالی که آندروید و iOS سیستم عامل غالب هستند (و ویندوزفون دارای رتبه سوم است). اما شاید بلک بری پسپورت، که انتظار می رود در سپتامبر عرضه شود، یک شروع تازه برای این شرکت باشد. فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال