با گذشت ۶ هفته از معرفی میت ۶۰ پرو ۱.۶ میلیون گوشی از آن فروخته شد

با وجودی که تنها ۶ هفته از معرفی گوشی میت ۶۰ پرو هواوی می‌گذرد این شرکت توانسته حدود ۱.۶ میلیون از این گوشی را به فروش برساند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی گوشی سری میت ۶۰ پرو را با سیستم عامل هارمونی os به بازار عرضه کرد. به نظر می‌رسد با […]

با وجودی که تنها ۶ هفته از معرفی گوشی میت ۶۰ پرو هواوی می‌گذرد این شرکت توانسته حدود ۱.۶ میلیون از این گوشی را به فروش برساند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی گوشی سری میت ۶۰ پرو را با سیستم عامل هارمونی os به بازار عرضه کرد. به نظر می‌رسد با معرفی این گوشی رقابت جدیدی بین سازندگان موبایل شکل گرفته است.

در گزارشی که رویترز در این باره منتشر کرده است هواوی توانسته با مقابله کاهش ۸ درصدی فروش گوشی تنها در دو هفته و پس از معرفی آیفون ۱۵ در چین ۴۰۰ هزار از دستگاه خود  را به فروش برساند. این در حالی است که فروش گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی در فصل سوم دهه اخیر روند نزولی داشته است. در واقع هواوی یکی از معدود برندهایی در جهان محسوب می‌شود که توانسته با وجود افت زیاد فروش میزان فروش خود را افزایش دهد.

این در حالی است که اپل به بازار چین اهمیت بسیار زیادی می‌دهد زیرا این شرکت معمولاً در این بازار می‌تواند گوشی‌های هوشمند بسیاری را به فروش برساند. طبق گزارش‌های منتشر شده به دلیل محبوبیت ایجاد شده توسط سری میت ۶۰ در بین کاربران و همچنین کاهش تقاضای مصرف کنندگان فروش آیفون ۱۵ در چین به صورت نزولی کاهش چشمگیری داشته است. با توجه به فروش فروش آیفون ۱۴ در سال گذشته نسل جدید گوشی‌های اپل با کاهش فروش ۴.۵ درصدی مواجه شده است. است که این رقم با توجه به وسعت تعداد خریداران در چین شامل میلیون‌ها دستگاه خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال