62 درصد از کاربران کنونی اپل‌واچ نسل بعدی این ساعت‌هوشمند را خواهند خرید

کارشناسان بررسی کننده‎ی وضعیت بازار در کمپانی Fluent در بین جامعه‎ی آمریکا ارزیابی را انجام داده‎اند که طی آن‎ از آن‎ها در رابطه با خرید اپل واچ بعد از یک سال عرضه‎ی آن به بازار، سوال کرده‎اند. بعضی از نتایج به دست آمده کاملا جالب و بحث برانگیز هستند. به عنوان شروع، 197 عدد از […]

کارشناسان بررسی کننده‎ی وضعیت بازار در کمپانی Fluent در بین جامعه‎ی آمریکا ارزیابی را انجام داده‎اند که طی آن‎ از آن‎ها در رابطه با خرید اپل واچ بعد از یک سال عرضه‎ی آن به بازار، سوال کرده‎اند. بعضی از نتایج به دست آمده کاملا جالب و بحث برانگیز هستند.
به عنوان شروع، 197 عدد از بین 2587 نفر که در این ارزیابی آنلاین شرکت کردند در واقع این دستگاه را در اختیار داشتند که در کل 8% را به خود اختصاص می‎دهند. همین مقدار، تعداد افرادی بود که ساعت هوشمند متفاوتی داشتند، یعنی نیمی از ساعت‎های هوشمند در ایالت متحده در واقع ساعت هوشمند اپل هستند. نکته‎ی جالب‎تر اینکه، 62 درصد افرادی که در حال حاضر ساعت هوشمند اپل را داشتند قصد آپگرید کردن به مدل بعدی را نیز در سر داشتند که هنوز هیچ خبری در رابطه با آن وجود ندارد. چنین چیزی نشان از وفاداری به برند دارد.
افرادی که اپل واچ داشتند نسبت به سایر افرادی که در ارزیابی شرکت کرده بودند آینده‎ی روشن‎تری را برای ساعت‎های هوشمند می‎دیدند، به طوری که 75% افراد تصور می‎کنند اکثریت آمریکایی‎ها در ده سال آتی یک ساعت هوشمند خواهند داشت، در‎ حالی‎ که نظر کلی افراد پنجاه- پنجاه می‎باشد.
اپل خوشحال خواهد شد زمانی که متوجه شود خرید (سرویس Apple Pay) دومین استفاده‎ای است که بیشتر از همه در ساعت اپل بعد از کاربردهای این ابزار در دنبال کردن فعالیت‎های روزانه‎ی جسمی و ورزشی (زمان اهمیت چندانی ندارد)، قرار دارد. شما چه استفاده‎ای از ساعت هوشمند اپل می‎کنید؟

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال