هوآوی هانر 6 ایکس در راه است

به نظرمی رسد هوآوی تلفن هوشمند جدیدی را با نام هانر 6 ایکس در دست تولید دارد که بنابر شایعات قرار است پرچمدار جدیدی از این شرکت باشد. این دستگاه که اخیرا بر روی نسخه ی چینی FCC نمایان شده، با صفحه نمایش 5.5 اینچی و اندازه های 150.4 در 75.68 در 7.5 میلی متر […]

به نظرمی رسد هوآوی تلفن هوشمند جدیدی را با نام هانر 6 ایکس در دست تولید دارد که بنابر شایعات قرار است پرچمدار جدیدی از این شرکت باشد. این دستگاه که اخیرا بر روی نسخه ی چینی FCC نمایان شده، با صفحه نمایش 5.5 اینچی و اندازه های 150.4 در 75.68 در 7.5 میلی متر عرضه خواهد شد.

به نظرمی رسد این دستگاه حاشیه ی آلومینیومی خواهد داشت، پردازنده ی این دستگاه هشت هسته با کلاک 1.8 گیگاهرتز از خانواده ی پردازنده ها خود شرکت هوآوی kirin است. از سایر ویژگی های این دستگاه می توان به حافظه ی رم سه گیگابایتی، حافظه ی داخلی 32 گیگابایت و پشتیبانی ازکارت حافظه ی میکرو اس دی اشاره کرد.

از تصاویر لو رفته انتظار می رود دوربین این دستگاه دوگانه به همراه یک فلاش ال ای دی باشد. هانر 6  ایکس انتشار می رود تا انتهای امسال معرفی شود. شاید باید تا آن زمان باید صبر کرد تا بتوان جزییات دقیقی از عملکرد دوربین دوتایی این فبلت دانست.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال