7 دلیل برای برتری ال‌جی G4 نسبت به سامسونگ گلکسی اس6

در نهایت ال جی G4 هم معرفی شد و بعد از شایعات فراوانی شاهد طراحی زیبای این گوشی بودیم. البته نمی‌توان از این نکته هم گذشت که شاید از نظر سخت افزاری G4 نسبت به پرچمدار قبلی ال جی G3 می‌توانست بهتر عمل کند. در واقع می‌توان گفت که G3 یک گوشی فوق العاده است و G4 آن را کامل‌تر می‌کند.

در نهایت ال‌جی G4 هم معرفی شد و بعد از شایعات فراوان، شاهد طراحی زیبای این گوشی بودیم. البته نمی‌توان از این نکته هم گذشت که شاید از نظر سخت افزاری G4 نسبت به پرچمدار قبلی ال‌جی G3 می‌توانست بهتر عمل کند. در واقع می‌توان گفت که G3 یک گوشی فوق العاده است و G4 آن را کامل‌تر می‌کند.

اگر بخواهیم از لحاظ سخت افزای مقایسه‌ای بین پرچمداران ال‌جی و سامسونگ داشته باشیم شاید بتوان گفت که کفه‌‌ی ترازوی این مقایسه به سمت ال‌جی سنگینی می‌کند و ال‌جی گوشی بهتری را روانه بازار کرده است. عجله نکنید ما برای این حرف خود 7 دلیل محکم آورده‌ایم که هر کدام از این 7 دلیل می‌تواند تصمیم یک کاربر را برای انتخاب گوشی خود عوض کند.

صفحه نمایش با پوشش بیشتر نسبت به اندازه‌ی بدنه

7 دلیل برای برتری ال جی G4 نسبت به سامسونگ گلکسی اس 6

درست است که صفحه نمایش ال‌جی جی4 بزرگ‌تر از گلکسی اس6 می‌باشد اما نسبت اندازه‌ی صفحه نمایش پرچمدار ال‌جی به بدنه‌ی این گوشی حدود 75 درصد است که نشان از طراحی مناسب این گوشی دارد. این در حالیست که نسبت صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس6 به بدنه‌ی گوشی حدود 70 درصد می‌باشد.

درگاه کارت حافظه

7 دلیل برای برتری ال جی G4 نسبت به سامسونگ گلکسی اس 6

سامسونگ هم بالاخره راه اپل را پیش گرفت و بر خلاف پرچمداران قبلی خود، گلکسی اس6 را بدون درگاه کارت حافظه معرفی کرد. از طرفی دیگر ال‌جی همچنان به این مموری کارت‌های کوچک وفادار مانده و درگاه کارت حافظه را برای گوشی قرار داده است!

قابلیت تعویض باتری و قاب پشتی

7 دلیل برای برتری ال جی G4 نسبت به سامسونگ گلکسی اس 6

سامسونگ علاوه بر سنت شکنی و حذف درگاه کارت حافظه، قابلیت تعویض باتری و قاب پشتی گوشی را نیز از کاربران سلب کرده و باز هم بر خلاف پرچمداران گذشته‌ی خود عمل کرده است. با این حال ال‌جی نه تنها این قابلیت را برایی این گوشی قرار داده بلکه بدنه‌ی بسیار زیبا و چرمی آن نیز هر کسی را وسوسه می‌کند تا این گوشی را به گلکسی اس6 ترجیح دهد!

ظرفیت باتری بیشتر

7 دلیل برای برتری ال جی G4 نسبت به سامسونگ گلکسی اس 6

علاوه بر قابلیت تعویض باتری ال‌جی G4، ال‌جی ظرفیت بیشتری را نیز برای باتری خود قرار داده. باتری 3000 میلی آمپری ال‌جی طبیعتا بیشتر از باتری سامسونگ گکلسی اس6 می‌باشد و همین مسئله باز هم بر روی انتخاب کاربران تاثیر بسزایی دارد. البته تا تست باتری هر دو گوشی را با یکدیگر مقایسه نکنیم نمی‌توان از این که باتری ال‌جی بهتر از سامسونگ است، مطمئن بود؛ پس باید منتظر تست باتری این دو گوشی باشیم.

صفحه نمایش بزرگ‌تر جی4

7 دلیل برای برتری ال جی G4 نسبت به سامسونگ گلکسی اس 6

بله، صفحه نمایش بزرگ برای بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است. هر دو گوشی اس6 و جی 4 ال‌جی دارای صفحه نمایشی با کیفیت QHD و رزولوشن بسیار مناسبی می‌باشند و حتی گلکسی اس6 تصویر بهتری را ارئه می‌دهد، اما ال‌جی هم برای یک دستگاه مالتی مدیا بسیار خوب عمل می‌کند و صفحه نمایشی با تراکم پیسکلی فوق العاده را ارئه کرده است.

دیافراگم بهتر دوربین ال‌جی جی4 نسبت به سامسونگ

7 دلیل برای برتری ال جی G4 نسبت به سامسونگ گلکسی اس 6

سامسونگ برای دو پرچمدار خود دهانه‌ی 1.9 میلی‌متری را برای لنز‌های دوربین انتخاب کرده. این اندازه باعث می‌شود تا سنسور‌های دوربین اصلی گوشی کیفیت بسیار بهتری را در مواقع کم نور به ما ارائه بدهند. ال‌جی هم ما را نا امید نکرده و دهانه‌ی باز F/1.8 را معرفی کرده که به بهتر شدن کیفیت تصویر برداری گوشی کمک بسیار زیادی را می‌کند.

سنسور 8 مگاپیسکلی برای دوربین جلو در LG G4

7 دلیل برای برتری ال جی G4 نسبت به سامسونگ گلکسی اس 6

ال‌جی برای جدیدترین پرچمدار خودT یک سنسور 8 مگاپیسکلی در دوربین جلوی‌ گوشی در نظر گرفته و این در حالیست که سامسونگ سنسور 5 مگاپیسکلی را در پرچمدار جدید خود تعبیه کرده است. البته کیفیت دوربین این دو گوشی باید مورد آزمایش قرار بگیرد و نمی‌توان قبل از آزمایش شدن به طور یقین از برتری یکی از این دو سخن گفت.

نظر شما چیست؟‌ به نظر شما ال‌جی از چه جهاتی دیگر نسبت به پرچمدار جدید ساموسنگ برتری دارد؟‌ برتری‌های گلکسی اس6 را چه می‌دانید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال