شیائومی Mi Pad 3 را نمایشگر 9.7 اینچی 30 آذرماه معرفی می‌کند

تبلت  Mi Pad 2 شرکت شیائومی بیش از یک سال است که معرفی شده و طبیعتا شما هم ممکن است به دنبال جایگزین این تبلت باشید. با تبلت جدید شیائومی،  Mi Pad 3 آشنا شوید که قرار است تنها تا چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی شود. آن‌طور که به نظر می‌رسد قرار است […]

تبلت  Mi Pad 2 شرکت شیائومی بیش از یک سال است که معرفی شده و طبیعتا شما هم ممکن است به دنبال جایگزین این تبلت باشید. با تبلت جدید شیائومی،  Mi Pad 3 آشنا شوید که قرار است تنها تا چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی شود. آن‌طور که به نظر می‌رسد قرار است تبلت Mi Pad 3 شیائومی غول‌پیکرتر از دو نسخه‌ی قبلی خود باشد. نمایشگری 9.7 اینچی با رزولوشن 2048 در 1536 این بخش از تبلت را دقیقا همانند تبلت آیپد پرو 9.7 اینچی اپل می‌کند.

تبلت جدید شیائومی با داشتن ضخامت 6.08 میلی‌متری نسبت به تبلت آیپد اپل که ضخامتی 6.10 میلی‌متری دارد کمی باریک‌تر به نظر می‌رسد. محصول جدید شیائومی با داشتن وزنی 380 گرمی حدودا 57 گرم سبک‌تر از آیپد اپل بوده و با ابعاد  239.5 در 164.5 کوتاه‌تر نیز به نظر می‌رسد.

تبلت Mi Pad 3 شرکت شیائومی از پردازنده‌ی نسل هفتم  m3-7Y30 شرکت اینتل بهره می‌برد. به همراه این پردازنده‌ی قدرت‌مند، 8 گیگابایت رم تعبیه شده و کاربران می‌توانند حافظه‌ی داخلی 128 یا 256 گیگابایتی را برای این تبلت انتخاب کنند. تبلت جدید شیائومی ویندوز 10 را به عنوان پلتفرم اصلی خود برگزیده و باتری با ظرفیت 8,290 میلی‌آمپر ساعتی نیز در زیر قاب بزرگ این تبلت گنجانده شده است. دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت تصاویر را برای کاربران به ترتیب در دوربین اصلی و جلوی تبلت برعهده گرفته‌اند هرچند دوربین اصلی تبلت از فلش دوتایی نیز بهره‌مند شده است.

نسخه‌ی 128 گیگابایتی این تبلت قرار است با قیمت 289 دلار و نسخه‌ی 256 گیگابایتی آن با قیمت 332 دلار در چین به فروش برسد. همان‌طور که پیش از این نیز گفتیم شیائومی این تبلت را در تاریخ 30 آدرماه معرفی خواهد کرد. شیائومی برای محصول جدید خود، کیبورد جدیدی را هم در نظر گرفته که با قیمتی کاملا مناسب برای فروش قرار خواهد داد.

فعلا مشخص نیست که آیا شیائومی همانند نسخه‌های پیشین این تبلت نسخه‌ی اندرویدی Mi Pad 3 را نیز معرفی خواهد کرد یا نه اما تاکنون شایعه‌ای در این مورد منتشر نشده است. با این حال کافی است تنها پنج روز دیگر تا انتشار اطلاعات بیشتر برای این تبلت منتظر بمانیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال