دستگاه جدیدی که می‌تواند با زبان گوشی شما را کنترل کند

یکی دیگر از محصولات جدید و نوآورانه در نمایشگاه CES امسال ماوس پد نام دارد که با استفاده از آن امکان کنترل گوشی از طریق زبان شما وجود خواهد داشت. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این محصول جدید که برای نخستین بار در نمایشگاه فناوران ۲۰۲۴ به نمایش درآمده است به کاربران […]

یکی دیگر از محصولات جدید و نوآورانه در نمایشگاه CES امسال ماوس پد نام دارد که با استفاده از آن امکان کنترل گوشی از طریق زبان شما وجود خواهد داشت.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این محصول جدید که برای نخستین بار در نمایشگاه فناوران ۲۰۲۴ به نمایش درآمده است به کاربران کمک می‌کند تا از زبان خود به عنوان ماوس برای کنترل وسایل الکترونیکی نظیر لپ‌تاپ تبلت و یا تلفن همراه استفاده کنند. طبق گزارش منتشر شده این موس پد یا صفحه لمسی قابل کنترل با زبان درون سقف دهان قرار گرفته و همانند یک ماوس بلوتوثی می‌تواند به دیگر دستگاه‌ها متصل شود.

شرکت سازنده نمونه‌ای از این دستگاه‌ها در تالار نمایشگاه روی سقف دهان گذاشته و از آن برای کنترل گوشی آیفون خود استفاده کرد. همچنین امکان وصل شدن به نرم‌افزار دوربین گوشی از طریق این دستگاه وجود داشته و می‌توان با استفاده از آن سلفی گرفت.

این ماوس پد دارای یک صفحه لمسی با باتری و بلوتوث داخلی بوده و در ساخت آن از یک رزین مخصوص مواد دندانسازی استفاده شده است. باتری این دستگاه به صورت ایمن و در کلاس ایمپلنت‌های پزشکی ساخته شده است. اگرچه قرار دادن یک وسیله الکتریکی در دهان ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما فناوری‌های به کار گرفته در آن پیش از این در صنعت سلامت دهان و دندان مورد استفاده قرار گرفته است.

این دستگاه ۷.۵ گرمی حدود 0.7 میلی‌متر ضخامت داشته و قسمت پد لمسی که روی سقف دهان قرار می‌گیرد تنها 0.5 میلی‌متر ضخامت دارد. اگر این دستگاه درون دهان قرار بگیرد می‌توان همراه با آن صحبت کرد اما هنگام غذا خوردن باید آن را بیرون آورد. به گفته شرکت سازنده با هر بار شارژ حدود ۵ ساعت می‌توان از این دستگاه استفاده کرده و احتمالاً در نسخه‌های بهبود یافته آینده زمان شارژ آن تا ۸ ساعت افزایش خواهد یافت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال