دوربین جدید مشترک آژانس فضایی اروپا و ناسا برای ثبت اکتشافات ماه در حال توسعه است

بازدید مجدد از ماه همراه با ثبت عکس‌های جدید از این قمر خواهد بود. به همین دلیل دانشمندان با هدف تهیه عکس‌های بیشتر از سطح ماه به دنبال ساخت دوربین‌های جدید هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیم تصویربرداری ناسا به همراه فضانوردان و دانشمندان آژانس فضایی اروپا قصد دارند دوربین جهانی […]

بازدید مجدد از ماه همراه با ثبت عکس‌های جدید از این قمر خواهد بود. به همین دلیل دانشمندان با هدف تهیه عکس‌های بیشتر از سطح ماه به دنبال ساخت دوربین‌های جدید هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیم تصویربرداری ناسا به همراه فضانوردان و دانشمندان آژانس فضایی اروپا قصد دارند دوربین جهانی قمری دستی را برای تصویربرداری در برنامه آرتمیس توسعه دهند.

دوربین جدید با طراحی خاص خود برای اکتشافات ماه آزمایش‌های خود را تحت هدایت آژانس فضایی اروپا پشت سر می‌گذارد. این تیم قصد دارد چندین قابلیت از قبیل محفظه حرارتی با قابلیت تحمل دمای منفی ۲۰۰ درجه تا مثبت ۱۲۰ درجه را با هدف تطبیق این دوربین با فضا آزمایش کند. همچنین روی این دوربین دکمه‌هایی تعبیه شده است که به فضانوردان امکان می‌دهد با وجود لباس‌های فضانوردی بتوانند به راحتی با آن کار کنند.

در طول ماموریت بعدی به ماه مستندسازی و تهیه تصاویر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از این گروه دوربین جدید دانشمندان باید امکان تصویربرداری روشنایی روز توانایی شبیه‌سازی شرایط سخت ماه را در تاریکی غارهای آتشفشانی این قمر داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال