انتشار اولین تصاویر زنده از Galaxy S8 سامسونگ

تا کنون شاهد درز تصاویر متعددی از گوشی Galaxy S8 سامسونگ به بیرون بوده‎ایم، تا جایی که ممکن است این تعداد باعث حیرت برخی شده باشد. حال اگر شهرت سامسونگ و محبوبیت سری گوشی‎های گلکسی اس آن را در نظر داشته باشید باید گفت که هرچه به زمان معرفی رسمی این گوشی نزدیک‎تر می‎شویم این روند […]

تا کنون شاهد درز تصاویر متعددی از گوشی Galaxy S8 سامسونگ به بیرون بوده‎ایم، تا جایی که ممکن است این تعداد باعث حیرت برخی شده باشد. حال اگر شهرت سامسونگ و محبوبیت سری گوشی‎های گلکسی اس آن را در نظر داشته باشید باید گفت که هرچه به زمان معرفی رسمی این گوشی نزدیک‎تر می‎شویم این روند طبیعی‎تر به نظر می‎رسد. فاجعه‎ی سال گذشته‎ی گلکسی نوت 7 باعث شده است که پرچم‎دار بعدی این شرکت هم برای این غول کره‎ای و هم عموم مردم بسیار مهم شود. بایستی گفت که هرچه تعداد افراد بیشتری منتظر یک دستگاه باشند، حجم تصاویر و اطلاعات به بیرون درز شده نیز بیشتر خواهد شد.

آخرین نگاهی که به گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ صورت گرفته یک تصویر زنده است که البته تنها نیمه‎ی پایینی این گوشی را نشان می‎دهد. در این تصویر می‎توان یک نمایشگر با دو لبه خمیده وحاشیه‌های فوق‎العاده نازک اطراف آن را مشاهده کرد. ضمن اینکه بخش انتهایی این گوشی درگاه هدفون 3.5 میلی‎متری، پورت Type-C یو‎اس‎بی و توری اسپیکر را در خود جا داده است. علاوه بر این‌ها وجود دو خط آنتن را نیز می‎توان به خوبی مشاهد کرد.

براساس اطلاعات مطرح شده گوشی Samsung Galaxy S8 مجهز به یک نمایشگر سوپر آمولد به ابعاد 5.8 اینچ و رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل خواهد بود. در قلب این دستگاه تایید شده است که از چیپست اسنپ‎دراگون 835 استفاده می‎شود. میزان رم 4 یا 6 گیگابایت و حافظه‎داخلی 64 گیگابایت خواهد بود. در بخش باتری شاهد استفاده از یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‎آمپر ساعت خواهیم بود. در اخبار قبلی نیز به استحضار شما رساندیم که سامسونگ ‎هم‎چنین در نظر دارد یک مدل Samsung Galaxy S8 Plus با نمایشگر 6.2 اینچی و باتری با ظرفیت 3500 میلی‎آمپر ساعت تولید کند.

گفته شده که سامسونگ در کنگره‎ی جهانی موبایل در شهر بارسلونا یک ویدئوی 60 ثانیه‎ای از پرچم‎دار بعدی خود به نمایش خواهد گذاشت و رونمایی رسمی از این دستگاه در تاریخ 9 فروردین‎ماه صورت می‎گیرد.

 

پی‎نوشت:

لازم به ذکر است که وب‎سایت منبع این خبر یعنی فو‎ن‎آرنا اظهار داشته است که این تصویر جعلی است. این گفته با نقل قول از وب‎سایت معروف TechTastic صورت می‎گیرد که اظهار داشته‎اند این تصویر ساختگی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال