سری جدید شارژرهای مغناطیسی انکر به نام MagGo معرفی شد

شرکت Anker اخیراً سری جدیدی از لوازم جانبی شارژ بی‌سیم با نام MagGo را معرفی کرده است. این سری با تمرکز بر قابلیت حمل و سهولت استفاده، راهکارهای شارژ متنوعی را برای کاربران گوشی‌های هوشمند، به ویژه آیفون و دستگاه‌های اندرویدی سازگار با فناوری MagSafe، ارائه می‌دهد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی رسانه فناوری تکنا، […]

شرکت Anker اخیراً سری جدیدی از لوازم جانبی شارژ بی‌سیم با نام MagGo را معرفی کرده است. این سری با تمرکز بر قابلیت حمل و سهولت استفاده، راهکارهای شارژ متنوعی را برای کاربران گوشی‌های هوشمند، به ویژه آیفون و دستگاه‌های اندرویدی سازگار با فناوری MagSafe، ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی رسانه فناوری تکنا، انکر از سری جدید شارژرهای خود رونمایی کرد. این شارژرها به تکنولوژی شارژ بی‌سیم Qi2 مجهز هستند. تمامی محصولات این سری از استاندارد Qi2 پشتیبانی می‌کنند که امکان شارژ سریع و بی‌سیم دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند.  بسیاری از محصولات MagGo دارای طراحی جمع‌وجور و قابل تا شدن هستند که حمل و نقل آن‌ها را آسان می‌کند. طبق اعلام شرکت سازنده، محصولات MagGo با فناوری MagSafe اپل نیز سازگار هستند و امکان اتصال محکم و ایمن گوشی به شارژر را فراهم می‌کنند. همچنین برخی از محصولات این سری قادر به ارائه توان خروجی تا ۱۵ وات برای شارژ سریع گوشی‌های هوشمند هستند.

محصولات اصلی سری MagG شامل ایستگاه شارژ بی‌سیم 3 در 1 MagGo، شارژر بی‌سیم MagGo، قاب مغناطیسی Anker MagGo با پایه و پاور بانک‌های MagGo هستند. سری جدید MagGo از Anker، گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که به دنبال راهکاری ساده و کارآمد برای شارژ دستگاه‌های خود هستند. با طراحی زیبا، قابلیت‌های متنوع و پشتیبانی از فناوری‌های نوین، این محصولات توانسته‌اند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند.

برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.