حسگری که می‌تواند میزان استرس شما را اندازه‌گیری کند

محققان به تازگی حسگری ساخته اند که می تواند میزان استرس افراد را اندازه گیری کند. این سنسور بی سیم قادر است میزان کورتیزول بدن را بطور دقیق در اختیار کاربر قرار دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری مجله خبری تکنا، دانشمندان آمریکایی سنسور بی سیمی را تولید کرده اند که میزان استرس را بطور […]

محققان به تازگی حسگری ساخته اند که می تواند میزان استرس افراد را اندازه گیری کند. این سنسور بی سیم قادر است میزان کورتیزول بدن را بطور دقیق در اختیار کاربر قرار دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری مجله خبری تکنا، دانشمندان آمریکایی سنسور بی سیمی را تولید کرده اند که میزان استرس را بطور دقیق اندازه گیری می کند. فناوری های پیش از این که به شکل اپلیکیشن و ساعت های هوشمند بوده اند، تنها روش هایی را برای کاهش استرس پیشنهاد می دهند.

این سنسور با اندازه گیری سطح کورتیزول در بدن فرد و نظارت بر میزان استرس، می‎تواند نتایج و تبعات استرس را نیز کنترل کند. وی گائو، استادیار مهندسی پزشکی کالیفرنیا و سازنده این سنسور می گوید: این سنسور از گرافن و ورقه های آن از کربن است. این گجت پوشیدنی اطلاعات بدن فرد و شرایط او را با وجود استرس اعلام خواهد کرد. گائو که محقق ناسا و مسئول بررسی سلامت انسان ها در ماموریت های طولانی فضایی است از این سنسورها برای کنترل میزان استرس فضانوردان استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال