رونمایی ایسر از لپ‌تاپ‌های جدید سری R ،F و E

به تازگی شرکت ایسر با توسعه دادن لپتاپ‌های سری Aspire خویش سعی کرده تا انتخاب‌های بیشتری را پیش روی کاربران قرار دهد. به همین منظور لپتاپ‌های جدید تبدیل‌شونده Asprie R15، لپتاپ‌های فلزی سری Aspire F و لپتاپ‌های Aspire E و Aspire ES 15 مخصوص کارهای روزانه معرفی شده‌اند. همینطور باید اشاره کنیم که تمامی این […]

به تازگی شرکت ایسر با توسعه دادن لپتاپ‌های سری Aspire خویش سعی کرده تا انتخاب‌های بیشتری را پیش روی کاربران قرار دهد. به همین منظور لپتاپ‌های جدید تبدیل‌شونده Asprie R15، لپتاپ‌های فلزی سری Aspire F و لپتاپ‌های Aspire E و Aspire ES 15 مخصوص کارهای روزانه معرفی شده‌اند. همینطور باید اشاره کنیم که تمامی این لپتاپ‌ها به ویندوز 10 مجهز شده‌اند.

طبق گفته‌های یکی از مدیران ارشد ایسر، آقای James Lin، آنها سعی کرده‌اند تا با معرفی این محصولات، لپتاپ‌های مختلفی را از ارزان‌قیمت تا گران‌قیمت پیش روی کاربران قرار دهند تا همه بتوانند از این محصولات استفاده کنند.

البته فقط موضوع این نیست؛ حالا که محصولات جدید شرکت ایسر بر اساس ویندوز 10 عرضه شده، کارایی آنها نیز بیشتر از قبل شده و امکانات و ویژگی‌های بسیار زیادی که شاید پیشتر میسر نبوده، حالا با وجود ویندوز 10 در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. تلاش مهندسین ایسر باعث شده تا نسل جدید لپتاپ‌های جدید این شرکت مناسب مدارس و سیستم‌های آموزشی نیز قرار بگیرند.

از طرفی همکاری ایسر و اینتل از دیرباز سبب شده تا باز هم شاهد همکاری آنها در معرفی این محصولات جدید بوده و عملکرد بسیار خوب این لپتاپ‌ها باشیم. علاوه بر این، همکاری اینتل و ایسر باعث شده تا شاهد مصرف بهتر و بهینه‌تر باتری و برق این لپتاپ‌ها نیز باشیم.

اما بهتر است کمی هم در مورد هر کدام از این محصولات صحبت کنیم. لپتاپ Aspire R 15 که به تازگی توسط ایسر معرفی شده، جایزه‌ی Red Dot Award را بابت طراحی فوق‌العاده جذابی که دارد، دریافت کرده و می‌توان آن را یکی از زیباترین محصولات موجود در بازار دانست. بخش بالایی این لپتاپ از جنس فلز بوده و بخش پایینی آن نیز از ترکیب شیشه و فیبر کربن طراحی شده و همین موضوع سبب شده تا شکل ظاهری Aspire R 15 بسیار جذاب بوده و ضخامت آن کم باشد. امکان چرخش 360 درجه صفحه‌نمایش این لپتاپ و قرار دادن آن به صورت 180 درجه بر روی سطوح مختلف، امکان استفاده از آن به عنوان یک تبلت نیز فراهم شده است.

Acer Also Announces New Aspire R, F, E Series Notebooks 3

قدرت این لپتاپ نیز بسیار بالاست و سازندگان از نسل ششم پردازنده‌های سری Core شرکت اینتل یعنی Skylake در کنار 12 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 استفاده نموده‌اند که می‌تواند قدرت پردازشی آن را تا حد زیادی افزایش دهد. همچنین امکان استفاده از کارت گرافیک GeForce 940MX نیز برای کاربران فراهم شده تا برای کارهای گرافیکی نیز مشکلی پیش روی کاربران وجود نداشته باشد. در مورد باتری نیز بهینه شدن آن نسبت به گذشته سبب شده تا با یک بار شارژ کردن کاربران بتوانند تا 9 ساعت با این لپتاپ کار کنند.

از طرف دیگر لپتاپ‌های سری Aspire E و لپتاپ Aspire F 15 مخصوص کارهای روزانه طراحی شده و قابلیت‌های بسیار خوبی را در این زمینه دارند. توانایی پردازشی این لپتاپ‌ها که در 5 رنگ مختلف و متنوع در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، به اندازه‌ای هست که کاربران بتوانند در طی روز تمامی نیازهای خود را برطرف سازند.

لپتاپ‌های سری Aspire E نیز در 7 رنگ مختلف تولید خواهند شد و طراحی بسیار زیبا و شیک آنها نیز می‌تواند خریداران زیادی را به سوی خود بکشاند. این محصولات نیز در کنار مجهز شدن به پردازنده‌های Skylake اینتل، به کارت گرافیک GeForce GTX950M و حافظه‌های رم DDR4 مجهز شده‌اند. علاوه بر اینها، این محصولات نیز به تکنولوژی‌های ExaColor و Acer BluelightShield برای نمایش زیباتر رنگ‌ها و کاهش خودکار رنگ آبی مجهز شد‌ه‌اند.

Acer Also Announces New Aspire R, F, E Series Notebooks2

و در آخر لپتاپ Aspire ES 15 یکی دیگر از محصولات بسیار خوبیست که به تازگی ایسر از آن رونمایی نموده است. این محصول جدید نیز با تولید شدن در 3 رنگ مختلف، گرد بدون گوشه‌ها و طراحی‌ بسیار زیبا، عضوی جدید و بسیار خوب از خانواده‌ی جدید لپتاپ‌های شرکت ایسر می‌باشد.

اما در رابطه با قیمتی که مدیران ایسر برای این لپتاپ‌های ویندوزی در نظر گرفته‌اند، می‌توانیم به قیمت پایه 699 دلاری برای Aspire R 15 اشاره نماییم. همچنین قیمت پایه لپتاپ‌های سری Aspire F و سری Aspire E نیز به ترتیب 499 و 399 دلار اعلام شده است. زمان عرضه این محصولات نیز از هفته آینده اعلام شده و هم‌اکنون نیز امکان پیش‌خرید کردن آنها در وب‌سایت ایسر وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال