ایسر تلفن‌های هوشمند Liquid Z6 و Z6 Plus را در IFA 2016 معرفی کرد

رویداد بزرگ IFA 2016 هم اینک به طور رسمی در شهر برلین آلمان کار خود را آغاز کرده است و از این رو شرکت‌های مختلف در حال معرفی محصولات جدید خود می‌باشند. در این میان شرکت ایسر از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی به عمل آورده است. این دو محصول با نام‌های Liquid زد 6 و همچنین Liquid […]

رویداد بزرگ IFA 2016 هم اینک به طور رسمی در شهر برلین آلمان کار خود را آغاز کرده است و از این رو شرکت‌های مختلف در حال معرفی محصولات جدید خود می‌باشند. در این میان شرکت ایسر از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی به عمل آورده است. این دو محصول با نام‌های Liquid زد 6 و همچنین Liquid زد 6 پلاس شناخته خواهند شد. همان طور که از این شرکت انتظار می‌رفت هر دو گوشی در دسته محصولات میان رده قرار خواهند گرفت. گر چه نسخه پلاس از نظر مشخصات فنی کمی قدرتمندتر به حساب می‌آید.

از نظر مشخصات فنی گوشی Liquid Z6 دارای یک نمایشگر 5.0 اینچی با دقت اچ‌دی، به همراه تراشه چهار هسته‌ای MT6737 شرکت مدیاتک با حداکثر فرکانس کاری 1.25 گیگاهرتز، میزان حافظه داخلی هشت گیگابایتی به صورت پیش فرض و همچنین یک گیگابایت حافظه رم، به همراه باتری با ظرفیت 2000 میلی‌ آمپر ساعتی خواهد بود. البته می‌بایست به قیمت بسیار پایین 130 دلاری آن نیز توجه داشت.

نسخه حرفه‌ای‌تر که با نام Liquid Z6 Plus شناخته می‌شود و 280 دلار برای کاربران هزینه در بر خواهد داشت و البته خیلی هم در سطح و دسته حرفه‌ای‌ها حرفی برای گفتن نخواهد داشت، از یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ‌دی استفاده می‌کند. تراشه MT6753 شرکت مدیاتک به همراه سه گیگابایت حافظه رم از دیگر مشخصات فنی آن به شمار می‌آید. این گوشی به طور پیشفرض از نسخه مارشملو سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. نسخه پلاس دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده که البته با استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی قابل افزایش خواهد بود. دوربین‌های اصلی و سلفی این گوشی به ترتیب دارای حسگرهای 13 و 5 مگاپیکسلی بوده و در کنار آن این نسخه از باتری با ظرفیت 4080 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. با استفاده از این باتری بزرگ استفاده از این گوشی به مدت چند روز تضمین خواهد شد.

اگر قصد خریداری یکی از این گوشی‌های مقرون به صرفه را داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم نسخه پلاس را خریداری نمایید. زیرا میزان حافظه رم و باتری آن به ترتیب سه و دو برابر نسخه معمولی است. از طرفی حافظه داخلی چهار برابری و تراشه قدرتمندتر آن نیز کاملا به صرفه برای شما خواهد بود. این گوشی‌ها قرار است اواخر سال میلادی کنونی به بازار کشورهای موجود در اروپا، افریقا و خاورمیانه عرضه گردند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال