رونمایی ایسر از آل‌این‌وان Aspire Z3-700 با یک باتری داخلی؛ کامپیوتر رومیزی قابل حمل!

اصولاً کامپیوترهای رومیزی آل‌این‌وان به خاطر اشغال فضای کمتر نسبت به سایر رایانه‌های رومیزی، گزینه‌های خوبی برای آن دسته از کاربرانی بوده که از فضای کاری کمتری برخوردار هستند. بر خلاف لپ‌تاپ‌ها که برای راه‌اندازی از باتری استفاده می‌کنند، این کامپیوترها علی‌رغم طراحی جمع‌وجور خود، مانند سایر کامپیوترهای رومیزی برای راه‌اندازی نیاز به پریز برق […]

اصولاً کامپیوترهای رومیزی آل‌این‌وان به خاطر اشغال فضای کمتر نسبت به سایر رایانه‌های رومیزی، گزینه‌های خوبی برای آن دسته از کاربرانی بوده که از فضای کاری کمتری برخوردار هستند. بر خلاف لپ‌تاپ‌ها که برای راه‌اندازی از باتری استفاده می‌کنند، این کامپیوترها علی‌رغم طراحی جمع‌وجور خود، مانند سایر کامپیوترهای رومیزی برای راه‌اندازی نیاز به پریز برق دارند. به هر حال انتظار بیشتری هم از این کامپیوترها نیست؛ چراکه این دستگاه‌ها همان‌گونه از اسمشان مشخص است، دسکتاپ هستند.

acer-aspire-z3-700-1-1

با این حال ظاهراً ایسر با رونمایی از آل‌این‌وان جدید خود موسوم به اسپایر Z3-700 کمی قاعده را به هم ریخته است! اسپایر Z3-700 در واقع یک کامپیوتر رومیزی است که به صورت پیش‌فرض از یک باتری داخلی بهره‌ می‌برد. این به این معناست که اگر به هر دلیلی قصد حمل کامپیوتر رومیزی خود را داشته باشید، دیگر نگرانی بابت پیدا کردن پریز برق نخواهید داشت یا اگر برق قطع شد، کامپیوتر شما یک باتری خواهد داشت که دستگاه را برای شما روشن نگه می‌دارد.

آل‌این‌وان اسپایر Z3-700 ایسر دارای یک صفحه‌نمایش چند لمسی در اندازه 17.3 اینچی بوده که رزولوشن فول اچ‌دی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. این دستگاه دارای چند نسخه با سخت‌افزاری متفاوت خواهد بود که تفاوت آن‌ها در برخورداری از پردازنده نسل ششم اینتل Core Skylake یا
پردازنده سلرون و هارد SSD یا هارد HDD بوده و تا 8 گیگابایت رم را پشتیبانی خواهند کرد.

از آن‌جایی که وزن این دستگاه چیزی در حدود 2 کیلوگرم است، حمل‌ونقل و جابجایی آن کار زیاد دشواری نخواهد بود؛ چراکه بسیاری از لپ‌تاپ‌های موجود در بازار هم نیز وزنی مشابه دارند. ایسر عمری باتری این دستگاه را با هر بار شارژ کامل، 5 ساعت عنوان کرده که برای این‌چنین کامپیوتری بسیار معقول و مناسب به نظر می‌رسد.

شایان ذکر است که ایسر قصد دارد فروش آل‌این‌وان اسپایر Z3-700 خود را از انتهای سال جاری میلادی با قیمتی در حدود 600 یورو در اروپا آغاز کند.

 

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال