ایسر عرضه‌ی پروژکتور گیمینگ Z650 را آغاز کرد

با گسترش پیدا کردن دنیای بازی‌های رایانه‌ای و نیاز کاربران به سخت‌افزارهای مختلف، چندیست که پروژکتورهای گیمینگ نیز توسط برخی از سازندگان طراحی و عرضه می‌شوند تا کاربران بتوانند به کمک آنها، بازی‌ها را بر روی صفحه‌هایی با با اندازه‌های بزرگتر اجرا کنند. شرکت ایسر یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در این زمینه بوده و با […]

با گسترش پیدا کردن دنیای بازی‌های رایانه‌ای و نیاز کاربران به سخت‌افزارهای مختلف، چندیست که پروژکتورهای گیمینگ نیز توسط برخی از سازندگان طراحی و عرضه می‌شوند تا کاربران بتوانند به کمک آنها، بازی‌ها را بر روی صفحه‌هایی با با اندازه‌های بزرگتر اجرا کنند. شرکت ایسر یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در این زمینه بوده و با معرفی کردن پروژکتورهایی همانند Predator Z850 در گذشته، تجربه‌ی بسیار خوبی در این زمینه به دست آورده است.

حالا پروژکتور جدیدی توسط ایسر با نام Predator Z650 معرفی شده که با داشتن تکنولوژی DLP Display، می‌تواند محتوای مورد نظر را با رزولوشن 1920×1080 و در اندازه‌ی 54 تا 300 اینچ به نمایش درآورد. همچنین حداکثر میزان روشنایی این پروژکتور 2200 و حداکثر کنتراست نیز 20,000 اعلام شده که می‌تواند روشنایی بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد. لازم به ذکر است که این پروژکتور با پشتیبانی از تکنولوژی سه‌بعدی، می‌تواند تجربه‌ی بسیار بهتری را نسبت به دیگر پروژکتورهای معمولی را به ارمغان بیاورد.

Acer Launches Predator Z650 Gaming Projector for Gamers 2Acer Launches Predator Z650 Gaming Projector for Gamers 3

اینطور که ایسر اعلام کرده، پروژکتور جدید Predator Z650 قرار است با قیمت 899 یورو وارد بازار شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال