MWC 2015: گوشی ایسر لیکوئید M220 با سیستم عامل ویندوزفون عرضه می‌شود

اولین ویندوزفون کمپانی ایسر امروز و در رویداد MWC به طور رسمی رونمایی شد. این ویندوزفون مقرون به صرفه ….

اگر شما یکی از علاقمندان ویندوزفون هستید اما نمی‌خواهید هزینه زیادی صرف کنید، گوشی ایسر لیکوئید M220 یا همان "Acer Liquid M220" یک گزینه مقرون‌ به‌ صرفه و عالی برای شما محسوب می‌شود. این گوشی اولین دستگاه ویندوزفونی ایسر است که در ماه آوریل تنها با قیمت 79 یورو در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد. زمان عرضه بین‌المللی این گوشی هنوز اعلام نشده است. 

قیمت پایین این گوشی تنها مشخصه آن نمی‌باشد. از مشخصات دیگر این گوشی می‌توان به چیپست دوهسته‌ای 1.2‌ گیگاهرتزی، حافظه رم 512‌ مگابایتی و حافظه داخلی 4‌ گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی از کارت حافظه میکرو‌اس‌دی نیز پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش 4‌ اینچی این گوشی با سایر دستگاه‌های موجود در کنگره جهانی موبایل اصلا قابل مقایسه نیست اما تراکم پیکسلی 233 پیکسل در هر اینچی این گوشی تاحدودی امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

سنسور دوربین اصلی این ویندوزفون سنسوری 5‌ مگاپیکسلی و سنسور دوربین جلوی آن سنسوری 2‌ مگاپیکسلی می‌باشد. این گوشی هوشمند همچنین قابلیت پشتیبانی از دو‌سیمکارت را دارا می‌باشد. سیستم عامل گوشی Liquid M220 ویندوز 8.1 خواهد بود اما قابلیت نصب ویندوز 10 را نیز به همراه خواهد داشت. 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال