ایسر عرضه‌ی نمایشگر 27 اینچی و مخصوص بازی Predator XB271 را آغاز کرد

به دنبال رقابت بسیار سختی که در بازار نمایشگرهای مخصوص بازی وجود دارد، شرکت ایسر نمایشگر تازه‌نفس و جدید Predator XB271 را با صفحه‌نمایش 27 اینچی و امکانات بسیار خوب معرفی و عرضه‌ی امروز را از امروز آغاز نمود. نمایشگر جدیدی که ایسر معرفی کرده، می‌تواند نیاز اولیه بسیاری از کاربران را برطرف کرده و […]

به دنبال رقابت بسیار سختی که در بازار نمایشگرهای مخصوص بازی وجود دارد، شرکت ایسر نمایشگر تازه‌نفس و جدید Predator XB271 را با صفحه‌نمایش 27 اینچی و امکانات بسیار خوب معرفی و عرضه‌ی امروز را از امروز آغاز نمود.

نمایشگر جدیدی که ایسر معرفی کرده، می‌تواند نیاز اولیه بسیاری از کاربران را برطرف کرده و حتی مناسب افراد که به صورت حرفه‌ای به دنبال بازی‌های رایانه‌ای هستند نیز باشد. سازندگان برای این نمایشگر 27 اینچی، از پنل TN با رزولوشن 1920×1080 بهره برده و آن را به صورت کامل با تکنولوژی GSYNC نیز سازگار نموده‌اند. نرخ کنتراست 1000:1 این نمایشگر باعث شده تا کیفیت تصاویر به نمایش درآمده تا حد ممکن بالا رفته و شدت روشنایی 300 و همچنین زمان پاسخگویی بسیار پایین 1 میلی‌ثانیه، می‌تواند آن را به یکی از بهترین انتخاب‌های هر بازی‌خوری تبدیل کند. باید اشاره داشته باشیم که زاویه دید این نمایشگر نیز 160/170 درجه بوده و شاید در این مورد و در مقایسه با دیگر نمایشگرهای حرفه‌ای بازار، ایسر کمی ضعیف عمل کرده باشد.

نمایشگر قدرتمند Predator XB271 به ویژگی‌های پیشرفته و بسیار خوبی همچون “Dark Boost” که می‌تواند وضوح تصویر در مناطق تاریک را افزایش داده و یکی از اصلی‌ترین نیازهای گیمرها در بازی‌های رایانه‌ای باشد، “Flicker-Free Technology” که هر گونه پرش تصویر و تارشدگی را از بین می‌برد، و همینطور “Blue Light Filter” که شدت نور آبی را برای آسیب ندیدن چشمان کاهش می‌دهد، مجهز شده که می‌تواند عملکرد کلی آن را دگرگون سازد.

سازندگان سعی داشته‌اند تا با در نظر گرفتن تمامی شرایط، دو اسپیکر 2 واتی را نیز در این نمایشگر قرار دهند تا کاربرانی که اسپیکر ندارند، مشکی در این زمینه نداشته باشند. در نهایت ورودی‌های تصویر نیز شامل یک پورت HDMI 1.4 و یک پورت DisplayPort 1.2 بوده و حتی 4 پورت USB 3.0 نیز در آن دیده می‌شود.

قیمتی که ایسر برای نمایشگر قدرتمند Predator XB271 در نظر گرفته، پایین نبوده و کاربران باید مبلغ 70,000 یِن (معادل 690 دلار) را پرداخت کنند. عرضه‌ی این نمایشگر نیز رسما از امروز آغاز شده و کاربران قادر خواهند بود آن را از طریق فروشگاه ایسر و همچنین سایر فروشگاه‌ها در آینده، خریداری کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال