ایسر لپتاپ TravelMate B117 را برای مقابله با کروم‌بوک‌ها عرضه می‌کند

این روزها کروم‌بوک‌ها محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرده‌ و به خاطر قیمت پایین و کارایی بسیار بالایی که دارند، انتخاب بسیاری از افراد هستند. از آنجایی که اخیرا فروش کامپیوترها کاهش زیادی داشته، مایکروسافت نیز سعی کرده تا در تعامل با یکی از شرکاء خود، محصولی جدید را وارد بازار نموده و با این مضووع […]

این روزها کروم‌بوک‌ها محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرده‌ و به خاطر قیمت پایین و کارایی بسیار بالایی که دارند، انتخاب بسیاری از افراد هستند. از آنجایی که اخیرا فروش کامپیوترها کاهش زیادی داشته، مایکروسافت نیز سعی کرده تا در تعامل با یکی از شرکاء خود، محصولی جدید را وارد بازار نموده و با این مضووع مقابله کند.

عرضه کردن لپتاپ TravelMate B117 توسط شرکت ایسر از همین موضوع خبر داشته و کاملا واضح است که مهندسین این شرکت می‌خواهند اهدافی را که گوگل از عرضه‌ی کروم‌بوک‌ها دارند، انجام داده و لپتاپ خود را نیز با همین هدف تولید کرده‌اند. در کنار این موضوع، این لپتاپ به جای داشتن سیستم‌عامل کروم، به ویندوز 10 مجهز بوده و کاربران می‌توانند هر آنچه را که می‌خواهند با این لپتاپ انجام دهند. همچنین باید اشاره کنیم که این محصول مقاومت بسیار بالایی داشته و همانند کروم‌بوک HP Chromebook 11 G4 Education Edition، اینطور نیست که بخواهید آن را از دسترس کودکان دور نگاه دارید.

از سوی دیگر لپتاپ B117 برای اولین بار تکنولوژی TeachSmart ایسر را در اختیار کاربران قرار داده و در کنار آن نیز دیگر تکنولوژی‌های این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند. پشتیبانی کامل از سیستم‌های ابری که این روزها در کلاس‌ها زیاد استفاده می‌شود، و همچنین استفاده از نرم‌افزار OneNote به عوان ابزار کمکی کاربران برای نت‌برداری و نوشتن یادداشت، از ویژگی‌های دیگر این لپتاپ به حساب می‌آیند. اما همانطور که اشاره کردیم، این محصول با هدف استفاده در کلاس‌های درس نیز تولید شده و به همین جهت سازندگان یک لامپ LED بر روی آن قرار داده‌اند که می‌تواند با برنامه‌ریزی شدن، اطلاعات بسیار زیادی را منتقل کند. به عنوان مثال می‌تواند از این لامپ زمانی استفاده نمود که یکی از شاگردان سوالی دارد و به این شیوه می‌تواند معلم خود را مطلع سازد.

لپتاپ جدید TravelMate B117 به همراه سخت‌افزارهای مختلف وارد بازار می‌شود و سازندگان می‌توانند این لپتاپ را به دلخواه با پردازنده‌های Celeron و یا Pentium و همچنین با حداکثر حافظه‌ی رم 4 گیگابایت خریداری نمایند.

هنوز زمان عرضه و قیمت نهایی این لپتاپ مشخص نشده اما شکی نیست که به ایسر به خاطر رقابت تنگاتنگی که قصد ایجاد آن را دارد، قیمت این محصول جدید را چندان بالا نخواهد برد و شاید حداکثر قیمتی که مدیران برای این محصول در نظر بگیرند، 199 دلار باشد. به هر صورت باید انتشار زمان عرضه این لپتاپ باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال