[CES 2016] رونمایی ایسر از لپتاپ قدرتمند TravelMate P648

لپتاپ‌ها یا کامپیوترهای قابل حمل از جمله محصولاتی هستند که سازندگان آنها را در مدل‌ها، شکل‌ها و طراح‌های مختلفی عرضه می‌کنند که هر کدام می‌تواند برای موقعیتی خاص، مناسب باشد. محصول جدیدی که شرکت ایسر برای نمایشگاه CES 2016 در نظر گرفته است نیز لپتاپی قدرتمند برای کسانیست که دائما در حال سفر و حرکت […]

لپتاپ‌ها یا کامپیوترهای قابل حمل از جمله محصولاتی هستند که سازندگان آنها را در مدل‌ها، شکل‌ها و طراح‌های مختلفی عرضه می‌کنند که هر کدام می‌تواند برای موقعیتی خاص، مناسب باشد. محصول جدیدی که شرکت ایسر برای نمایشگاه CES 2016 در نظر گرفته است نیز لپتاپی قدرتمند برای کسانیست که دائما در حال سفر و حرکت در جاده هستند و نیاز به لپتاپی سبک و در عین حال کارآمد دارند.

لپتاپ جدید ایسر، TravelMate P648 که سازندگان آن را با عنوان “Ultimate Professional Road Warrior” (به معنای جنگجوی فوق حرفه‌ای جاده) معرفی نموده‌اند، صفحه‌نمایشی 14-اینچی داشته و در ساخت آن نیز از ترکیب فیبر کربن استفاده شده و نهایتا لایه‌ای از شیشه نیز بر روی آن پوشیده شده است. طراحی دکمه‌های کیبورد نیز به بهترین شکل ممکن انجام گرفته تا مقاومت این لپتاپ تا حد ممکن افزایش پیدا نماید. همانطور که گفتیم، این لپتاپ جدید قدرتی بالا دارد و به همین جهت با وجود کارت گرافیک GT 840M، نسل ششم پردازنده‌های اینتل و هارد جامد 512 گیگابایتی، نباید هیچ مشکلی در مورد پردازش اطلاعات وجود داشته باشد.

در بحث شبکه، TravelMate P648 اولین نوت‌بوک بازار به حساب می‌آید که به چیپ شبکه‌ی Atheros 802.11ad ساخته‌ی کوآلکام مجهز شده که طبق گفته‌ی سازندگان، سرعت آن 10 بار بیشتر از چیپ‌های شبکه 802.11ac می‌باشد. وجود پورت Thunderbolt 3 اینتل نیز به عنوان سریع‌ترین روش انتقال اطلاعات نیز مورد دیگریست که سبب شده این محصول یک سر و گردن بالاتر از دیگر لپتاپ‌های نمایشگاه CES 2016 به حساب آید. همچنین این امکان وجود دارد که کاربران بتوانند به صورت همزمان، تصاویر را به 3 نمایشگر و به صورت همزمان از طریق پورت تاندربولت 3 ارسال نمایند.

همانند دیگر محصولات بازار، TravelMate P648 نیز به خروجی‌های تصویر DisplayPort ،DVI ،HDMI و VGA در کنار پورت‌های متعدد USB 3.0 مجهز شده تا در صورت نیاز، بتوان لپتاپ‌ را به دیگر نمایشگرها و تلویزیون‌ها متصل نمود.

در نهایت شاید مهم‌ترین مسئله‌ای که در مورد چنین لپتاپ‌هایی باقی می‌ماند، مصرف باتری است که در این مورد نیز TravelMate P648 با یک بار شارژ شدن، می‌تواند تا 8 ساعت دوام بیاورد. سازندگان قیمت این لپتاپ را 799 دلار اعلام کرده و قصد دارند آن را در ماه آوریل، وارد بازار نمایند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال