طبق بنچمارک‌های لو رفته، ایسر در حال ساخت یک گوشی جدید و قدرتمند می‌باشد

چند ماهی می‌شود که کمپانی تایوانی ایسر هیچ گوشی‌هوشمند جدیدی را معرفی نکرده و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی، اطلاعاتی شامل از مشخصات فنی کلی این گوشی‌هوشمند از طریق یک بنچمارک جدید در فضای مجازی منتشر شده که می‌تواند مانند همیشه، ما را با جزئیات اصلی این گوشی‌هوشمند آشنا سازد. اینطور که بنچمارک و اطلاعات […]

چند ماهی می‌شود که کمپانی تایوانی ایسر هیچ گوشی‌هوشمند جدیدی را معرفی نکرده و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی، اطلاعاتی شامل از مشخصات فنی کلی این گوشی‌هوشمند از طریق یک بنچمارک جدید در فضای مجازی منتشر شده که می‌تواند مانند همیشه، ما را با جزئیات اصلی این گوشی‌هوشمند آشنا سازد.

Acer S59 gets benchmarked with 13 MP selfie camera in tow 2

اینطور که بنچمارک و اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد، نام مجصول جدید این شرکت تایوانی Acer S59 خواهد بود و چیزی که شاید مهم‌تر از هر موضوع دیگری باشد، دوربین سلفی این گوشی با سنسوری 12-مگاپیکسلی می‌باشد که احتمالا ایسر قصد دارد آن را برای مقابله با گوشی‌های هوشمند HTC Desire Eye، ZenFone Silfie و Micromax Canvas Selfie عرضه نماید. این سه گوشی‌هوشمند تفاوتی در دقت سنسور به کار رفته برای دوربین دوم ندارند اما ایسر سعی کرده تا برای محصول جدید خود از یک فلاش LED نیز استفاده نماید.

البته اینکه بنچمارک منتشر شده از این گوشی‌هوشمند می‌تواند صددرصد حقیقت داشته باشد درست نیست و اما معنای آن نیز این نخواهد بود که ایسر بر روی هیچ محصول جدیدی کار نمی‌کند. اگر جدای از تصاویر سلفی، ویدئو سلفی نیز وجود داشته باشد، باید بدانید که این گوشی‌هوشمند جدید می‌تواند در این زمینه نیز موفق عمل کند چرا که دوربین سلفی آن قادر خواهد بود تا ویدئوهای مخلتف را با وضوح تصویر 4K ضبط نماید.

سایر مشخصات فنی نیز چندان هیجان‌انگیز نیستند. احتمالا گوشی جدید Acer S59 صفحه‌نمایشی 5-اینچی با وضوح تصویر 720p در کنار 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و چیپ MT6753 SoC (با هشت هسته‌ی پردازشگر Cortex-A53 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز) خواهد داشت. همچنین 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، اندروید 5.1 و دوربین پشتی 13-مگاپیکسلی، از دیگر مشخصات اصلی این گوشی‌هوشمند به حساب می‌آیند.

هنوز هیچ اطلاعات رسمی و معنبری در مورد این گوشی‌هوشمند در دست نیست و حتی هنوز معلوم نیست که ایسر، محصول جدید خود را با نام S59 عرضه خواهد نمود یا نه. اما ما نیز همچون امیدواریم به زودی شاهد معرفی رسمی این گوشی‌هوشمند باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال