رونمایی ایسر از دو لپ‌تاپ هیبریدی با نام سوئیچ وی 10 و سوئیچ وان 10

در آستانه‌ی آغاز نمایشگاه بزرگ کامپیوتکس هستیم و شرکت ایسر تصمیم گرفته تا پیش از شروع این نمایشگاه، از دو محصول هیبریدی جدید با نام‌های Switch V10 و Switch One 10 رونمایی کند. هر دو این محصولات جدید به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Atom شرکت اینتل و صفحه‌نمایش 10 اینچی و IPS با رزولوشن 1366×768 و […]

در آستانه‌ی آغاز نمایشگاه بزرگ کامپیوتکس هستیم و شرکت ایسر تصمیم گرفته تا پیش از شروع این نمایشگاه، از دو محصول هیبریدی جدید با نام‌های Switch V10 و Switch One 10 رونمایی کند. هر دو این محصولات جدید به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Atom شرکت اینتل و صفحه‌نمایش 10 اینچی و IPS با رزولوشن 1366×768 و پشتیبانی از حالت چند لمسی مجهز شده که می‌تواند مورد توجه بسیاری از افرادی باشد که بودجه زیادی برای خرید یک لپتاپ قدرتمند ندارند. اینطور که مدیران ایسر اعلام کرده‌اند، این محصولات جدید قرار است از سه ماهه‌ی سوم سال جاری و با قیمتی مابین 199 تا 249 دلار در اختیار کاربران آمریکای شمالی قرار بگیرند.

باید اشاره داشته باشیم که فروش لپتاپ‌های هیبریدی 2in1 با سرعت زیادی در حال افزایش بوده و کاربران کشورهای توسعه‌یافته، تمایل زیادی به خرید این دسته از محصولات نشان می‌دهند. دلیل این موضوع نیز چیزی نیست جز امکان تبدیل شدن این لپتاپ به یک تبلت، چیزی که شاید نیاز خرید یک تبلت را به صورت کامل از بین ببرد. اینتل اعلام کرده که فروش اینگونه محصولات در آمریکای شمالی نسبت به سال گذشته تا 1.5 درصد افزایش داشته و در آینده نیز با سرعت بیشتری، فراگیر خواهد شد.

  Acer Unveils Switch V10 and Switch One 10 - 2-in-1s for 199 - 249 - 3

اما در رابطه با مشخصات فنی این لپتاپ‌ها باید اشاره داشته باشیم که هر دو لپتاپ Switch One 10 و Switch V10 به پردازنده‌ی Atom شرکت اینتل با چهار هسته‌ی پردازشگر Airmont با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و 4 مگابایت حافظه‌ی کش در کنار نسل هشتم گرافیک مجتمع Intel HD Graphics مجهز بوده و می‌توانند تمامی نیازهای کاربران در انجام کارهای روزمره را برطرف سازند. طراحی مخصوص شرکت ایسر که در آن کمتر از لولاها استفاده شده نیز به خوبی در این محصولات دیده می‌شود.

البته همانطور که انتظار دارید، لپتاپ Switch V10 نسبت به Switch One 10 از امکانات بیشتری برخوردار بوده و ضخامت کمتری نیز دارد. همچنین این لپتاپ قرار است در 5 رنگ مختلف سفید، مشکی، زمرد کبود، قرمز و آبی تیره در اختیار کاربران قرار بگیرد. با اینکه ما با لپتاپی 249 دلاری روبه‌رو هستیم، اما مهندسان شرکت ایسر از یک سنسور حسگر اثر اگنشت نیز در این لپتاپ استفاده نموده و تمام تلاش خود را داشته‌اند تا سیستم امنیتی این لپتاپ را در کنار ویزگی‌های بسیار خوب ویندوز 10 در این زمینه، بهبود بخشند. پوشش محافظ گوریلا گلس نیز با محافظت از این لپتاپ در برابر ضربه و همینطور برخی مواد میکروباکتریال، سلامت صفحه‌نمایش دستگاه را برای کاربران تضمین خواهند کرد. البته نباید انتظار داشته باشید که سازندگان بخواهند از هاردهای مکانیکی با ظرفیت بسیار بالا در این محصولات استفاده کنند، بلکه هاردهای جامد 32 یا 64 گیگابایتی، تنها انتخاب‌هاییست که پیش روی کاربران قرار دارد. هر چند، این امکان برای کاربران وجود دارد که بتوانند به کمک اتصال حافظه‌های جانبی، ظرفیت دستگاه را تا 500 گیگابایت بیشتر از قبل نمایند اما ظرفیت داخلی و اصلی این لپتاپ‌ها بیشتر از 32 یا 64 گیگابایت نیست. دوربین‌های پشتی و جلویی، مودم وای‌فای و دوآل باند MIMO 802.11ac، پورت USB Type-C و همینطور پرورت USB 3.0 در این لپتاپ، از دیگر امکاناتیست که می‌توانیم به آنها اشاره داشته باشیم.

Acer Unveils Switch V10 and Switch One 10 - 2-in-1s for 199 - 249 - 2

مدیران ایسر قصد دارند لپتاپ Switch V10 را با قیمت 249 دلار و در آمریکای شمالی در اختیار کاربران قرار دهند. همینطور این لپتاپ قرار است در ماه‌های سپتامبر و آگوست، با قیمت 2599 یوآن وارد بازار کشور چین نیز گردد.

Acer Unveils Switch V10 and Switch One 10 - 2-in-1s for 199 - 249 - 5

محصول دیگری که ایسر آن را معرفی نموده، Switch One 10 نام دارد که تنها 199 دلار قیمت داشته و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌هایی باشد که کاربران به سراغ آن خواهند رفت. این لپتاپ هر آنچه که از یک لپتاپ تبدیل‌شونده انتظار دارید را در خود داشته و امکاناتی مشابه با Switch V10 دارد. البته شاید در این لپتاپ نتوانید برخی امکانات Switch V10 را همچون سنسور حسگر اثر انگشت را پیدا کنید، اما در حالت کلی امکانات این دو لپتاپ یکسان است.

قیمتی که مدیران ایسر برای این لپتاپ Switch One 10 در نظر گرفته‌اند نیز 199 دلار بوده و قرار است از ماه سپتامبر نیز با قیمت 2249 یوآن، در اختیار کاربران کشور چین قرار بگیرد.

Acer Unveils Switch V10 and Switch One 10 - 2-in-1s for 199 - 249 - 4

معرفی کردن این لپتاپ‌ها پیش از شروع نمایشگاه کامپیوتکس، نمی‌تواند این معنی را داشته باشد که ایسر هیچ برنامه‌ای برای این نمایشگاه ندارد. چندی پیش بود که اینتل پلفترم Apollo Lake را برای لپتاپ‌های ارزان‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه معرفی نمود؛ حال این امکان وجود دارد که در نمایشگاه کامپیوتکس شاهد معرفی محصولاتی هیبریدی و جدید از سوی این شرکت با مجهز بودن به این چیپ باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال