ایسر رسما نمایشگر فوق عریض و خمیده‌ی Predator Z35 را معرفی کرد

به تازگی شرکت ایسر یکی از سریع‌ترین نمایشگرهای فوق عریض و خمیده‌ی جهان را با نام Predator Z35 و با سرعت بازخوانی 200 هرتز را معرفی نمود و باز هم خبرساز شد. از دیگر ویژگی‌های کلیدی که در مورد این نمایشگر 35 اینچی می‌توان به آن اشاره نمود، رزولوشن 2560×1080، زاویه‌ی دید 178 درجه و شدت […]

به تازگی شرکت ایسر یکی از سریع‌ترین نمایشگرهای فوق عریض و خمیده‌ی جهان را با نام Predator Z35 و با سرعت بازخوانی 200 هرتز را معرفی نمود و باز هم خبرساز شد. از دیگر ویژگی‌های کلیدی که در مورد این نمایشگر 35 اینچی می‌توان به آن اشاره نمود، رزولوشن 2560×1080، زاویه‌ی دید 178 درجه و شدت نور 300 و البته کنتراست ثابت 3000:1 می‌باشد که سبب شده با محصولی بسیار خوب روبه‌رو باشیم.

این نمایشگر قدرتمند که می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای گیمرها نیز باشد، با زمان پاسخگویی 4 میلی‌ثانیه، به تکنولوژی‌های NVIDIA G-SYNC و NVIDIA ULMB (به منظور کاهش حالت بلو رنگ آبی) نیز مجهز شده تا شرایط برای اجرای بازی‌ها، بسیار بهینه باشد. از طرفی، دیگر تکنولوژی‌های به کار رفته در این نمایشگر همچون GameView نیز این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید اطلاعات مربوط شرایط مناسب برای بازی خود را در پروفایل‌های جداگانه ذخیره نمایید.

40b

از نظر امکانات نیز باید بگوییم که ایسر سعی کرده چیزی در نمایشگر Predator Z35 کم نگذارد. به همین جهت ما در این محصول شاهد ورودی‌های تصویر DisplayPort 1.2 و HDMI 1.4a هستیم و کاربران می‌توانند از جدیدترین نسل ورودی‌‌ها برای انتقال اطلاعات استفاده نمایند. دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری نیز همچون اسپیکرهای استریو 9 واتی با مجهز بودن به تکنولوژی صدای پیشرفته دالبی‌دیجیتال و هاب چهارتایی USB 3.0 نیز سبب شده‌اند تا نمایشگر جدید ایسر حسابی خبرساز شود.

انتظار می‌رود نمایشگر جدید Acer Predator Z35 از جمعه‌ی هفته‌ی آینده یعنی 30 بهمن‌ماه وارد بازار شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال