مانیتورهای گیمینگ ایسر در IFA 2016 معرفی شد

شرکت‌های تولید کننده نمایشگر هم اینک در حال فعالیت جدی به منظور تولید صفحه نمایش برای مانیتورهای کامپیوترهای دسکتاپی و به طور ویژه مانیتورهای گیمینگ می‌باشند تا بتوانند از این بازار سودآور به خوبی سهم‌خواهی نمایند. شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی هم اینک دارای محصولات ویژه مربوط به خود بوده و هر دو شرکت کره‌ای توانسته‌اند […]

شرکت‌های تولید کننده نمایشگر هم اینک در حال فعالیت جدی به منظور تولید صفحه نمایش برای مانیتورهای کامپیوترهای دسکتاپی و به طور ویژه مانیتورهای گیمینگ می‌باشند تا بتوانند از این بازار سودآور به خوبی سهم‌خواهی نمایند. شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی هم اینک دارای محصولات ویژه مربوط به خود بوده و هر دو شرکت کره‌ای توانسته‌اند به خوبی در حیطه نمایشگر‌های التراواید خمیده حرفی برای گفتن در بازار داشته باشند. این در حالی است که شرکت ایسر نیز بیکار ننشسته است و اولین لپتاپ مجهز به نمایشگر خمیده را در مراسم IFA 2016 معرفی کرده است. در کنار آن این شرکت سه مانیتور جدید را نیز به طور رسمی به منظور عرضه به بازارهای فروش رونمایی کرده است. این سه محصول با نام‌های  Predator Z271T و Predator XB251HQT و همچنین Predator XB271HUT شناخته می‌شوند. هر سه کالا در دسته گیمینگ قرار خواهند گرفت. این در حالی است که مشخصات فنی هر کدام با دیگری تفاوت خواهد داشت. هر سه مانیتور دارای فناوری تعقیب چشم Tobii بوده و از این رو نوآوری و ابتکار بسیار جدیدی در این عرصه در حال ظهور می‌باشد.

البته استفاده از فناوری عقیب چشم Tobii در این سه محصول به هیچ وجه غیر منتظره نبود و از این رو اصلا متعجب‌زده نیستیم. زیرا شرکت ایسر در این حوزه پیش گام بوده است و از طرفی همیشه تمایل داشته است تکنولوژی‌های خود را به لوازم جانبی کامپیوترها القا نماید. از طرفی قرار گیری این چنین حسگرهای زیستی و امنیتی در یک محصول به کاربری بهتر آن نیز کمک خواهد کرد.

نسخه Predator Z271T ایسر دارای تکنولوژی Tobii بوده و در کنار آن از یک نمایشگر 27 اینچی خمیده با دقت 1920×1080 پیکسل استفاده می‌کند. این در حالی است که نسخه Predator XB251HQT دارای صفحه نمایشی کوچکتر معادل 24.5 اینچ بوده و از طرفی کمی تخت‌تر به نظر می‌رسد. البته میزان دقت تصویر آن برابر نسخه قبل می‌باشد. در نهایت نسخه حرفه Predator XB271HUT دارای نمایشگری 27 اینچی با دقت 2560×1440 پیکسل است که البته از نوع تخت به حساب می‌آید.

در کنار تکنولوزی ذکر شده، این سه محصول از فناوری  G-SYNC شرکت انویدیا نیز استفاده می‌کنند. این فناوری با کارت‌های گرافیکی انویدیا همراه خواهد شد و باعث عملکرد بهتر نمایش تصاویر خواهد شد.

نسخه خمیده Predator Z271T ایسر از ماه اکتبر فروش خود را با قیمت 799 یورو آغاز خواهد کرد. این در حالی است که نسخه Predator XB271HUT بعد از آن به بازار عرضه شده و با قیمت 899 یورو به فروش خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال