رونمایی ایسر از لپ‌تاپ هیبریدی Switch Alpha 12 مجهز به سیستم خنک‌کننده مایع

این روزها ایسر محصولات بسیار زیادی را معرفی و خانواده‌ی لپ‌تاپ‌های خویش را نسبت به گذشته توسعه بخشیده است. در مراسم رسمی ایسر در شهر نیویورک که دو روز پیش برگزار شد، این شرکت از یک لپتاپ هیبریدی با نام Switch Alpha 12 رونمایی نمود. این محصول که قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت را نیز […]

این روزها ایسر محصولات بسیار زیادی را معرفی و خانواده‌ی لپ‌تاپ‌های خویش را نسبت به گذشته توسعه بخشیده است. در مراسم رسمی ایسر در شهر نیویورک که دو روز پیش برگزار شد، این شرکت از یک لپتاپ هیبریدی با نام Switch Alpha 12 رونمایی نمود. این محصول که قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت را نیز دارد، در واقع جرو محصولات Two-in-One به حساب می‌آید و قابلیت‌های بسیار زیادی را نیز در این زمینه دارد.

اما این لپتاپ قدرتمند و هیبریدی به سیستم خنک‌کنندگی مایع مجهز شده و مشکلات گرمای بالا که در بسیاری از محصولات بازار وجود دارند را برطرف نموده است. همینطور باید اشاره کنیم که ایسر قصد دارد با عرضه کردن این محصول، کاربران حرفه‌ای را سوی خود بکشاند.

لپتاپ آلومینیومی Switch Alpha 12 با صفحه‌نمایشی 12 اینچی و رزولوشن 2160×1440، به نسل ششم از پردازنده‌های سری Core اینتل، Skylake نیز مجهز شده و با داشتن 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، می‌تواند بسیاری از نیازهای کاربران را برطرف نماید. Switch Alpha 12 به پورت‌های USB 3.0 و USB Type-C نیز مجهز شده و امکان استفاده از دوربین سه‌بعدیRealSense 3D شرکت اینتل و متصل کردن آن به لپتاپ از طریق همین پورت‌ها نیز وجود دارد که در این صورت، کاربران قادر خواهند بود از طریق سیستم امنیتی Windows Hello، وارد لپتاپ خود شده و نیازی به وارد کردن رمز عبور برای لپتاپ خویش را نداشته باشند.

شاید با خود بگویید که سیستم خنک‌کننده مایع این لپتاپ به چه صورتی عمل خواهد کرد. در این مورد باید اشاره کنیم که مدیران ایسر اذعان داشته‌اند که این سیستم خنک‌کننده به صورتی بسته در این لپتاپ قرار گرفته و به خاطر وجود آن، فن‌های مربوط به سیستم خنک‌کننده آبی حذف شده‌اند. این سیستم خنک‌کننده آبی نیز قادر خواهد بود در کارهای سنگین، دمای قطعات را در سریع‌ترین زمان ممکن پایین بیاورد.

در مورد صفحه‌نمایش لمسی این لپتاپ باید بگوییم که کاربران قادر خواهند بود تا برای کار کردن با آن از قلم هوشمند نیز استفاده کنند. به همین منظور، ایسر در صورت تمایل می‌تواند قلم هوشمند Acer Active Pen را نیز در اختیار کاربران قرار دهد که البته برای متصل کردن آن به لپتاپ نیز یک جای مشخص در بخش کناری را در نظر گرفته است .

ایسر زمان عرضه لپتاپ Switch Alpha 12 را تابستان اعلام کرده و قیمت پایه 599 دلار را نیز برای آن در نظر گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال