تصاویر منتشر شده از Meizu X از وجود فلاش حلقه‌ای در این گوشی حکایت دارند

شرکت Meizu در رویدادی که کمتر از یک هفته‌ی دیگر در کشور چین برگزار می‌کند از جدیدترین گوشی‌هوشمند خود موسوم به Meizu X پرده برمی‌دارد. به همین منظور شرکت Meizu در روزهای گذشته با تبلیغاتی که با همکاری سازنده‌ی چیپست Helio انجام داده بارها و بارها بر معرفی این گوشی تاکید داشته است. گزارشات منتشر شده همگی […]

شرکت Meizu در رویدادی که کمتر از یک هفته‌ی دیگر در کشور چین برگزار می‌کند از جدیدترین گوشی‌هوشمند خود موسوم به Meizu X پرده برمی‌دارد. به همین منظور شرکت Meizu در روزهای گذشته با تبلیغاتی که با همکاری سازنده‌ی چیپست Helio انجام داده بارها و بارها بر معرفی این گوشی تاکید داشته است.

گزارشات منتشر شده همگی حاکی از این بوده‌اند که گوشی مورد بحث ما به چیپست جدید Helio X30 مجهز می‌گردد؛ چیپستی که با جدیدترین ساختار ۱۰ نانومتری ساخته شده و با پردازنده‌ای ده هسته‌ای راهی بازار خواهد شد. از میان ده هسته این چیپست، چهار هسته‌ی آن را پردازنده‌ی ۲.۸ گیگاهرتزی Cortex-A73 تشکیل خواهد داد و چهار هسته‌ی دیگر نیز شامل پردازنده‌ی ۲.۲ گیگاهرتزی Cortex-A53 می‌شود. در نهایت دو هسته‌ی دیگر با قدرت پردازش ۲ گیگاهرتزی در اختیار Cortex-A53 قرار گرفته است. تراشه‌ی گرافیکی  PowerVR 7XT در کنار چیپست اشاره شده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که این تراشه‌ی گرافیکی در آیفون ۷ اپل نیز به کار رفته است.

تصویری که امروز در وب‌سایت‌های مختلف فاش شده بدنه‌ی پشتی گوشی را به نمایش گذاشته‌اند. در حالی که تاکنون به طور واضح از اندازه‌ی نمایشگر یا مشخصه‌های فنی این گوشی شایعه‌ی قابل قبولی منتشر نشده این تصویر بدنه‌ی تمام فلزی گوشی را به همراه فلاش حلقه‌ای در کنار دوربین اصلی نشان می‌دهد. نکته‌ی جالب توجه در این تصویر عدم وجود خط آنتن بوده که به نظر می‌رسد Meizu توانسته نسبت به گوشی‌های Pro 6و MX6 خط آنتن را به قسمتی غیر قابل مشاهده منتقل کند.

همان‌طور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، گوشی Meizu X قرار است تا هفته‌ی آینده در رویدادی در کشور چین به صورت رسمی معرفی شود. از دیگر شایعات مربوط به این رویداد می‌توان به حضور گوشی m5 note همین شرکت نیز اشاره کرد. براساس شایعات گذشته، این گوشی دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی خواهد بود و به چیپست Helio P20 مجهز می‌گردد. این چیپست پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Cortex-A53 را با خود یدک می‌کشد و تراشه‌ی گرافیکی Mali-T880 MP2 را به همراه ۳ گیگابایت رم در کنار خود می‌بیند. در بخش دپارتمان دوربین این گوشی هم احتمالا دو سنسور ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌شود. درهرصورت، طولی نخواهد کشید تا در مورد هر دو گوشی مورد اشاره اطلاعات بیشتری را کسب کنیم.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال