شرکت آدوبی، حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی تبلت iPad Pro را تایید کرد

با اینکه تمرکز اصلی تبلت‌های قبلی اپل بیشتر بر روی محتوای مصرفی و همچنین امکانات جدید آنها بود، تبلت جدید iPad Pro که شب گذشته معرفی شد، توجه بیشتری به سازندگان و توسعه‌دهندگان داشته و پیشتر شرکت‌های بزرگ مایکروسافت و آدوبی، مجمو‌عه‌های نرم‌افزاری جدیدی را برای این تبلت معرفی کردند. اما موضوعی که آدوبی در […]

با اینکه تمرکز اصلی تبلت‌های قبلی اپل بیشتر بر روی محتوای مصرفی و همچنین امکانات جدید آنها بود، تبلت جدید iPad Pro که شب گذشته معرفی شد، توجه بیشتری به سازندگان و توسعه‌دهندگان داشته و پیشتر شرکت‌های بزرگ مایکروسافت و آدوبی، مجمو‌عه‌های نرم‌افزاری جدیدی را برای این تبلت معرفی کردند. اما موضوعی که آدوبی در خبرهای خود اعلام کرد، برای بسیاری از کاربران جذاب بود.

تبلت iPad Pro با چیپ قدرتمند A9X، به 4 گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده است! این میزان واقعا بالاست و اگر بخواهیم آن را با تبلت iPad Air 2 مقایسه کنیم، حجم حافظه‌ی رم این تبلت دو برابر نسل قبلی خود شده است. و در مقایسه‌ با تبلت‌ها و گوشی‌های قدیمی‌تر اپل، این میزان، چهار برابر می‌باشد.

از آنجایی که اپل با جدیت بیشتری بر روی نرم‌افزارها سنگین همچون فوتوشاپ، Sketch، Adobe Camp و سایر نرم‌افزارهای سری Creative Cloud آدوبی، و انجام همزمان کارهای مختلف در اپلیکیشن‌ها کار می‌کند، شکی نیست که این تبلت به حافظه‌ی رم بیشتری نیاز دارد. ویرایش کردن ویدئوهای 4K در این تبلت و کار کردن با نرم‌افزارهای سنگین آدوبی، از اصلی‌ترین دلایل نیاز به این میزان حافظه‌ی رم می‌باشد.

هنوز هیچ خبر موثقی در مورد حافظه‌ی رم گوشی‌هوشمند iPhone 6s منتشر نشده اما با انتشار این خبر، به کارگیری حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی احتمال بیشتری نسبت به حافظه‌ی رم 1 گیگابایتی برای این گوشی‌هوشمند پیدا کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال