مشخصات گوشی‌های Idol 4 و Idol 4S آلکاتل به بیرون درز کرد

مشخصات سخت‌افزاری دو گوشی هوشمند جدید آلکاتل یعنی Idol 4 و Idol 4S پیش از رونمایی رسمی این شرکت لو رفته و به بیرون درز کردند. این دو گوشی در لیست وب‌سایت پشتیبانی خود شرکت ظاهر شده و بر همین اساس هم تقریبا تمام ویژگی‌های سخت‌افزاری آن‌ها مشخص شد؛ البته آلکاتل کمی بعد از این […]

مشخصات سخت‌افزاری دو گوشی هوشمند جدید آلکاتل یعنی Idol 4 و Idol 4S پیش از رونمایی رسمی این شرکت لو رفته و به بیرون درز کردند. این دو گوشی در لیست وب‌سایت پشتیبانی خود شرکت ظاهر شده و بر همین اساس هم تقریبا تمام ویژگی‌های سخت‌افزاری آن‌ها مشخص شد؛ البته آلکاتل کمی بعد از این مسئله سریعا این دو گوشی را از وب‌سایت حذف کرد ولی به هرحال کمی برای این کار دیر شده بود.

alcatel onetouch idol 4s

بر اساس آنچه در وب‌سایت ذکر شده بود، گوشی Idol 4s از یک چیپست هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 652 با پردازنده‌های 1.8 و 1.4 گیگاهرتزی قدرت گرفته و از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD از نوع AMOLED به همراه 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا توسط کارت حافظه جانبی و یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود. در بحث تجهیزات تصویربرداری هم ایت دستگاه مجهز به یک دوربین اصلی با سنسور 16 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. شایان ذکر است این گوشی که از ارتباطات مخابراتی VoLTE پشتیبانی می‌کند، میزبان نسخه 6 پلتفرم محبوب اندروید، یعنی اندروید مارشملو خواهد بود.

alcatel onetouch idol 4s-1

از Idol 4s که بگذریم نوبت به مشخصات Idol 4 می‌رسد که بر اساس آنچه در وب‌سایت برای این گوشی ذکر شده بود، دارای یک چیپست هشت‌هسته‌ای اسنپ‌دراگون 617 با پردازنده‌هایی که فرکانس‌های کاری 1.7 و 1.2 گیگاهرتزی را ارائه می‌دهند به همراه یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی از نوع IPS و رزولوشن 1080 پیکسل خواهد بود.

alcatel onetouch idol 4

همچنین این محصول آلکاتل، دارای دو نسخه با حافظه‌های رم 2 و 3 گیگابایتی بوده که هر دو نسخه از یک حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا توسط کارت حافظه جانبی برخوردار خواهند بود. گفته شده که این دستگاه از یک دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسلی در جلو بهره برده و انرژی موردنیاز تمام بخش‌های سخت‌افزاری آن را یک باتری 2610 میلی‌آمپرساعتی تامین کرده و قرار است مانند Idol 4S این گوشی هم اندروید 6 مارشملو را اجرا کند.

alcatel onetouch idol 4-1

گفتنی است در مورد زمان عرضه و قیمت این دو گوشی اطلاعاتی در اختیار نیست؛ اما انتظار می‌رود که شرکت آلکاتل از این گوشی‌ها در کنفرانس جهانی موبایل امسال MWC 2016 رونمایی کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال