منتظر معرفی گوشی ویندوزی Alcatel OneTouch در سال جاری باشید

طبق  اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، شرکت Alcatel OneTouch که عمده‌ی شهرتش را به خاطر عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند رده‌پایین به دست آورده، سال جاری یک گوشی جدید بر پایه‌ی Windows 10 Mobile را معرفی خواهد نمود. همچنین آقای Steve Cistulli، مدیر شعبه‌ی آمریکای این شرکت چینی، اعلام کرده که این گوشی قرار است پیش […]

طبق  اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، شرکت Alcatel OneTouch که عمده‌ی شهرتش را به خاطر عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند رده‌پایین به دست آورده، سال جاری یک گوشی جدید بر پایه‌ی Windows 10 Mobile را معرفی خواهد نمود. همچنین آقای Steve Cistulli، مدیر شعبه‌ی آمریکای این شرکت چینی، اعلام کرده که این گوشی قرار است پیش از پایان سال، وارد بازار شود.

با اینکه هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد این گوشی اعلام نشده، اما حساب کاربری @evleaks که همواره اطلاعاتی صحیح از گوشی‌های هوشمند مختلف را در فضای مجازی منتشر می‌کند، اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی گوشی‌هوشمند بعدی آلکاتل نیز اعلام کرده است.

طبق این اطلاعات، این گوشی‌هوشمند قرار است به چیپ Snapdragon 210 و صفحه‌نمایشی 5.5-اینچی با رزولوشن 720p مجهز گردد. 2 گیگابایت حافظه‌ی رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری 2500 میلی‌آمپرساعتی، از دیگر مشخصات اصلی این گوشی به حساب می‌آیند. در مورد دوربین به کار رفته در این گوشی (که فعلا آن را با نام Fierce XL می‌شناسیم)، نیز باید بدانید که سازندگان از یک سنسور 8-مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و از سنسوری 2-مگاپیکسلی برای دوربین جلویی گوشی بهره برده‌اند تا این محصول جدید، بتواند چیزی بین یک محصول میان‌رده و رده‌پایین به حساب بیاید و آنقدرها هم که برخی‌ها تصور می‌کنند، ضعیف نباشد. حتی این اکانت در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر، اذعان داشته که Firece XL از شبکه‌ی VoLTE نیز پشتیبانی خواهد نمود که بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

طبق شایعات، ماه دسامبر شاهد معرفی این گوشی‌هوشمند خواهیم بود اما باید توجه داشته باشید که این اطلاعات در عین شایعه بودن و رسمی نبودن، از منبعی که معمولا همیشه اطلاعات آن درست می‌باشد، انتشار پیدا کرده است. پس احتمال درست بودن این اطلاعات بسیار بالاست و اگر اینگونه باشد، احتمالا با محصولی که می‌تواند افراد زیادی را به سوی خود بکشاند روبه‌رو باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال