[IFA 2015] با محصولات جدید آلکاتل در نمایشگاه IFA 2015 برلین آشنا شوید

کمپانی آلکاتل یکی از دیگر شرکت‌هایی بود که هر چه در چنته داشت، در نمایشگاه IFA 2015 برلین رو کرد. البته هنوز هم محصولاتی باقی مانده که آلکاتل در مورد آنها صحبت نکرده اما به اندازه‌ی کافی محصول جدید توسط این شرکت معرفی شده تا توجه بازدیدکنندگان به آنها جلب گردد. این شرکت علاوه بر […]

کمپانی آلکاتل یکی از دیگر شرکت‌هایی بود که هر چه در چنته داشت، در نمایشگاه IFA 2015 برلین رو کرد. البته هنوز هم محصولاتی باقی مانده که آلکاتل در مورد آنها صحبت نکرده اما به اندازه‌ی کافی محصول جدید توسط این شرکت معرفی شده تا توجه بازدیدکنندگان به آنها جلب گردد. این شرکت علاوه بر معرفی دو گوشی‌هوشمند، یک گوشی و یک ساعت هوشمند دیگر از خانواده‌ی GO را نیز معرفی خواهد کرد.

یکی از محصولاتی که افراد زیادی را در نمایشگاه IFA 2015 به سوی خود کشاند، گوشی‌هوشمند 5-اینچی HD با نام POP STAR می‌باشد که با الهام‌گیری از موتورلا، در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع و زیادی تولید شده و کاربران می‌توانند رنگ دلخواه خود را متناسب با سلیقه‌ی خود انتخاب نمایند. اما اینبار خبری از سفارش و شخصی‌سازی گوشی پیش از خرید نیست (کاری که موتورولا انجام می‌دهد) و کاربران باید از بین کاورهای موجود، یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

همین امکان و انتخاب کاورهای متعدد بنابر سلیقه‌ی کاربران، در مورد گوشی‌هوشمند POP UP نیز وجود دارد. البته باید اشاره کنیم که این گوشی‌هوشمند به پردازنده‌ای 8-هسته‌ای مجهز شده و در کنار رنگ‌بندی، قدرت بسیار بالایی نیز دارد اما هنوز اطلاعات مشخصی از این محصول به عنوان یک گوشی‌هوشمند، منتشر نشده است.

در مورد چیپ به کار رفته و پردازنده، ما تنها می‌دانیم که گوشی‌هوشمند POP STAR به پردازنده‌ای 4-هسته‌ای مجهز شده و اطلاعات بیشتری اعم از مدل هسته‌های پردازشگر آن و سرعت آنها، در دست نیست. با این حال آلکاتل سعی کرده تا کاربران و علاقه‌مندان را کمی با این محصول آشنا سازد و به همین جهت، سنسور 13-مگاپیسکلی آن برای دوربین پشتی به همراه سنسور لرزشگیر الکترونیکی تصاویر (Electronic Image Stabilization) را تایید کرده است. همچنین دوربین جلویی این گوشی نیز سنسوری 5-مگاپیکسلی دارد. گوشی‌هوشمند POP STAR از شبکه‌های +3G و 4G نیز به صورت کامل پشتیبانی می‌کند.

Alcatel reveals new POP and GO devices at IFA 2015 2

از سوی دیگر، سازندگان توجه کمتری به شکل ظاهری گوشی‌هوشمند Alcatel POP UP داشته و سعی کرده‌اند تا با عرضه‌ی این گوشی در رنگ‌های مختلف، از چیپ قوی‌تری در آن استفاده نمایند. البته نباید متصور شوید که این گوشی چهره‌ای زشت دارد، نه اینگونه نیست اما قرار هم نیست که رنگ‌های بسیار زیادی برای این محصول در نظر گرفته شود. نامی از چیپ به کار رفته در گوشی POP UP نیز برده نشده اما اعلام شده که این چیپ، پردازنده‌ای 8-هسته‌ای داشته و دوربین پشتی آن نیز سنسوری 13-مگاپیکسلی با گشودگی f/2.0 دارد.

موضوع دیگری که آلکاتل به آن اشاره کرده، کیفیت بالا و طراحی صفحه‌نمایش HD این محصول (که هنوز ابعاد آن معلوم نیست) می‌باشد، به گونه‌ای که زیر نور مستقیم آفتاب، همه چیز به خوبی دیده می‌شود. بدنه‌ی این گوشی نیز از جنس فلز بوده و بر روی آن، لایه‌ای از جنس شیشه، همه چیز را محصور کرده است.

Alcatel reveals new POP and GO devices at IFA 2015 3

آلکاتل از فرصت به دست آمده در نمایشگاه IFA 2015 برلین به خوبی استفاده کرده و محصولاتی جدید از خانواده‌ی GO را معرفی کرده که شما یک جفت ساعت هوشمند و یک گوشی‌هوشمند می‌باشد و بیشتر به درد افرادی می‌خورد که دائما در حرکت هستند.

گوشی‌هوشمند این خانواده با نام GO Play، با داشتن استاندارد IP67، در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و حتی مهندسین، آن را به محصولی ضدضربه نیز تبدیل کرده‌اند تا افتادن‌ها و ضربات ناگهانی، نتواند این محصول را از پای در آورد. باتری گوشی‌هوشمند GO Play نیز به اندازه‌ی کافی قدرتمند می‌باشد و طبق ادعای آلکاتل، تا 20 روز در حالت آماده‌باش دوام می‌آورد همچنین زمان مکالمه مداوم با این گوشی، 8.3 ساعت و 55 ساعت گوش کردن به موسیقی، اعلام شده است. گوشی‌ Alcatel GO Play نیز در هشت رنگ مختلف عرضه خواهد شد تا تمامی هر فردی با هر سلیقه‌ای، بتواند مدل دلخواه خود را انتخاب نماید.

Alcatel reveals new POP and GO devices at IFA 2015 4

ساعت هوشمند GO Watch، دومین ساعت هوشمند آلکاتل می‌باشد اما با درس‌هایی که مدیران شرکت از نسخه‌ی اول یعنی OneTouch Watch گرفته‌اند، این محصول جدید علاوه بر ضدضربه بودن، ضد آب و ضد گرد و غبار نیز می‌باشد. آلکاتل ویژگی جدیدی برای این ساعت در نظر گرفته و یک دکمه‌ی با نام GO Button بر روی این ساعت قرار داده که طبق گفته‌ی آلکاتل با فشار دادن آن، چیزی با نام “نبض احساسی” شما اندازه‌گیری می‌شود. روش این اندازه‌گیری نیز حالت‌های فیزیکی فرد و موارد دیگر می‌باشد که می‌توان میزان آن را با دوستان به اشتراک گذاشت. باتری 225 میلی‌آمپرساعتی این ساعت هوشمند نیز با یک بار شارژ کامل، می‌تواند بین 2 تا 5 روز دوام بیاورد. نکته‌ی آخر در مورد این ساعت هوشمند، سیستم‌عامل آن است که به صورت اختصاصی توسط آلکاتل طراحی شده و البته با اندروید و iOS نیز سازگاری کامل دارد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این محصولات اعلام نشده است.

Alcatel reveals new POP and GO devices at IFA 2015 5

علاوه بر این محصولات، آلکاتل از یک تبلت بزرگ 17.3-اینچی نیز رونمایی کرد تا توجه افراد بیشتری را به سوی خود جلب نماید.

Alcatel-OneTouch-Xess (4)

تبلت OneTouch Xess آلکاتل، با اندازه‌ی بسیار بزرگی که دارد، همراه با یک پایه‌ی مرکزی که می‌تواند با زاویه‌های مختلفی همچون 30، 50 و 70 درجه قرار بگیرد، مشکل نگاه داشتن یک وسیله‌ی بسیار بزرگ در دست را حل نموده است. ویژگی فوق‌العاده دیگر این تبلت، به کارگیری اسپیکرهای دوگانه‌ی JBL (که توسط شرکت Harman ساخته شده) که خروجی پاور آن، 3 وات می‌باشد و صدایی بلند و فوق‌العاده با کیفیت را پخش می‌نماید.

Alcatel-OneTouch-Xess

آلکاتل به نوعی این محصول را برای علاقه‌مندان به آشپزی نیز تولید کرده و در آن، قابلیت‌های بسیار زیادی قرار داده است. به عنوان مثال کاربران قادر خواهند بود تا به وسیله‌ی حرکت دادن دست خود و استفاده از اشاره‌ها، کارهای مختلفی را انجام دهند بی‌آنکه نیازی به لمس کردن صفحه باشد. این مورد می‌تواند زمان‌هایی که دستان شما چرب است، به کمکتان بیاید.

آقای Stan Hu از شرکت آلکاتل در مورد این محصول جدید، احساس رضایت بسیاری کرده و اذعان داشته که تبلت جدید OneTouch Xess، محصولی حقیقی برای خانواده‌ها و حتی شرکت‌های مختلف می‌باشد و می‌تواند امکانات بسیار زیادی را پیش روی افراد قرار دهد.

در ادامه می‌توانید علاوه بر مشاهده‌ی تصاویر بیشتر، مشخصات نی این تبلت را نیز به صورت کامل مشاهده نمایید:

Platform: Android 5.1 Lollipop
Dimensions: 416.5 x 266.5 x 9.15mm
Display: 17.3-inch IPS LCD display with a resolution of 1080 x 1920 pixels
System chip: MediaTek MT8783T 1.5GHz octa-core SoC
RAM: 2GB LPDDR3
Storage: 32GB with support for microSD cards
Battery: 10,000mAh

 Alcatel-OneTouch-Xess (1) Alcatel-OneTouch-Xess (2) Alcatel-OneTouch-Xess (3)

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال