جمع بندی کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2016

شب گذشته شرکت Bethesda با دستی پر به نمایشگاه E3 2016 آمد و پس از معرفی عناوین بسیار خوب و جذابی در این نمایشگاه، کار خود را به پایان رسانید. هر چند، هنوز هم غرفه‌های مربوط به این شرکت فعال بوده و علاقه‌مندان می‌توانند برخی از بازی‌های جدید این شرکت را در این نمایشگاه تجربه […]

شب گذشته شرکت Bethesda با دستی پر به نمایشگاه E3 2016 آمد و پس از معرفی عناوین بسیار خوب و جذابی در این نمایشگاه، کار خود را به پایان رسانید. هر چند، هنوز هم غرفه‌های مربوط به این شرکت فعال بوده و علاقه‌مندان می‌توانند برخی از بازی‌های جدید این شرکت را در این نمایشگاه تجربه کنند. حال قصد داریم مطالب مهم مربوط به این کنفرانس را جمع‌بندی نماییم.

Quake Champions

[aparat]http://www.aparat.com/v/djkZP[/aparat]

در نمایشگاه E3 2016، شرکت Bethesda با انتشار تریلری سینمایی از عنوان Quake Champions، نبوغ خود در توسعه بازی‌های آنلاین و مخصوص eSport را به رخ کشید. این عنوان جدید که گرافیکی بسیار بالا نیز دارد، در سبک شوتر اول شخص و با شخصیت‌های با توانایی‌های ویژه بوده و می‌تواند یکی از بهترین عناوینی باشد که در سبک Arena-Style Shooter توسعه داده شده، باشد.


The Elder Scrolls: Legends

عنوان بزرگ The Elder Scrolls V: Skyrim که در سال 2011 به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد، به قدری انعطاف داشت که سازندگان، بازی‌های متعددی را از این سری عرضه نمودند. حال قرار است Bethesda با انتشار یک تریلر سینمایی از بخش داستانی بازی The Elder Scrolls: Legends از خبر عرضه‌ی آن برای کامپیوترها، مک، آیپد و تبلت‌های اندرویدی خبر داد و زمان عرضه‌ی آن را نیز پایان سال جاری اعلام کرد.


Fallout 4

عنوان بزرگ Fallout 4 که در نمایشگاه E3 2015 معرفی شد، طرفداران بسیار زیادی داشته و می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین بازی‌ها موجود در بازار نز به حساب آید. سازندگان با انتشار تریلری، سه بسته‌ی الحاقی جدید در کنار یک به‌روزرسانی برای بازی Fallout: Shelter را برای این باز معرفی کردند که قرار است برای پلتفرم PC نیز عرضه گردد.

اولین بسته‌ی الحاقی که قرار است هفته‌ی آینده عرضه گردد، Contraptions نام دارد و پس از آن نیز دیگر بسته‌ها قرار است با نام‌های Valut Tech Workshop و Nuka World در اختیار کاربران قرار بگیرند.


The Elder Scrolls V Special Edition

[aparat]http://www.aparat.com/v/2F8pi[/aparat]

یکی از اخبار بسیار خوبی که در خلال این کنفرانس منتشر و تریلر مربوط به آن نیز به نمایش درآمد، مربوط به نسخه‌ی HD از بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بود، عنوانی که در سال 2011 به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد. باید اشاره داشته باشیم که این بازی به عنوان پر فروش‌ترین بازی تاریخ شرکت Bethesda Softworks شناخته می‌شود و از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

این نسخه قرار است برای PC و کنسول‌های Xbox One و PS4 عرضه گردد. همچنین افرادی که نسخه‌ی اورجینال این بازی به همراه تمامی بسته2های الحاقی آن را برای پلتفرم PC دارند، می‌توانند نسخه‌ی Special Edition را به صورت رایگان دریافت نمایند.


Prey

[aparat]http://www.aparat.com/v/fDvGH[/aparat]

عنوان Prey یکی از عناوینی بود که بسیاری از گیمرها منتظر معرفی آن بودند و بالاخره نسخه‌ی جدید این بازی باز هم توسط Bethesda معرفی شد. هر چند، به نظر می‌رسد که دیگر قرار نیست این بازی باز هم تاخیر بخورد اما اگر این اتفاق بیفتد، شاید بتوان گفت که اعتماد بسیاری از افراد نسبت به این شرکت از بین خواهد رفت.

باید اشاره داشته باشیم که شرکت Arkane Studios مسئول توسعه این عنوان است.


Doom DLC

بالاخره اولین بسته‌ی الحاقی برای بازی DOOM توسط سازندگان عرضه شد، بسته‌ای که Unto the Evil نام داشته و 3 نقشه‌ی جدید برای بخش چند نفره‌ی بازی دارد.

Bethesda اذعان داشته که این بسته برای کاربرانی عرضه شده که واقعا به عنوان DOOM علاقه دارند و افرادی که هنوز در خریداری این بازی شک دارند، این امکان را دارند تا بتوانند مرحله‌ی اول از این بازی را به صورت رایگان دانلود کنند، کاری که شاید باید پیش از این انجام میشد اما حالا سازندگان تصمیم به انجام آن گرفته‌اند.


The Elder Scrolls Online

نسخه‌ی آنلاین از بازی The Elder Scrolls، این روزها محبوبیت بسیار بالایی نسبت به گذشته دارد و سازندگان با معرفی بسته‌ی الحاقی Dark Brotherhood و عرضه‌ی آن در روز سه‌شنبه، سعی به توسعه این عنوان کرده‌اند.

همچنین بسته‌ی دیگری با نام One Tamriel قرار است در پاییز عرضه شود که هنوز جزئیات مربوط به این بسته‌ی الحاقی منتشر نشده، اما قرار است امکانات بسیار زیادی را به بازی اضافه نماید که از جمله‌ی آنها می‌توان به تشکیل گروه با هر کسی که کاربران تمایل دارند، اشاره نماییم.


Doom and Fallout 4 VR

یکی دیگر از اخبار بسیار مهم در رابطه با کنفرانس شرکت Bethesda به خبر پشتیبانی عناوین DOOM و Fallout 4 از واقعیت مجازی مربوط می‌شود که قرار است با پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی HTC VIVE در سال 2017، تجربه‌ای کاملا جدید پیش روی کاربران قرار بگیرد.


Dishonored 2

[aparat]http://www.aparat.com/v/PEL2l[/aparat]

شاید بتوانیم مهم‌ترین عنوانی که این شرکت در کنفرانس خود از آن رونمایی نمود، بازی Dishonored 2 باشد. البته پیشتر اطلاعات بسیاری در مورد این بازی منتشر شده بود، اما انتشار چندین تریلر مختلف در کنار اطلاعات بسیار زیاد، از جمله مهم‌ترین موارد در مورد این بازی بود. مهم‌ترین تریلر این بازی نیز چیزیست که پیش روی شما قرار داشته و گیم‌پلی بازی را به نمایش درمی‌آورد.

این عنوان که توسط شرکت Arkane Studios توسعه داده می‌شود، حالا دنیای جدیدی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد و در مناطقی با نام Karnaca، داستان بازی را روایت می‌کند. همچنین حالا Emily Kaldwin، دختر Corvo Attano (که در نسخه‌ی اول از این بازی به عنوان شخصیت اصلی بازی تلقی میشد)، به عنوان شخصیت اصلی بازی شناخته می‌شود. البته باید اشاره داشته باشیم که هر دو شخصیت اصلی این عنوان، قابل بازی خواهند بود.

علاوه بر این، سازندگان از توانایی‌های جدید امیلی همچون Domino رونمایی نمودند، قابلیتی که به کمک آن، امیلی می‌تواند بسیاری از معماها را در مدت زمان کوتاهی حل کرده و دشمنان خود را غافلگیر نماید. سازندگان زمان عرضه‌ی عنوان بزرگ Dishonored 2 را 11 نوامبر یعنی 21 آبان‌ماه اعلام کرده‌اند.

اما کنفرانس شرکت Bethesda چگونه را ارزیابی می‌کنید؟ آیا این شرکت موفق شد تا شما را با معرفی عناوین جدید خود شگفت‌زده کند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال