Nuka World نام آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Fallout 4 خواهد بود

بالاخره پس از سال‌ها انتظار، نوامبر سال گذشته بود که شرکت Bethesda، بازی بزرگ Fallout 4 را عرضه کرد. این بازی که در نمایشگاه E3 2015 نمایش بسیار خوبی داشت، به عنوان محبوب‌ترین بازی این نمایشگاه نیز در نظر گرفته شد و حالا و نزدیک به گذشت 9 ماه از عرضه این ماه، بسته‌های الحاقی مختلفی […]

بالاخره پس از سال‌ها انتظار، نوامبر سال گذشته بود که شرکت Bethesda، بازی بزرگ Fallout 4 را عرضه کرد. این بازی که در نمایشگاه E3 2015 نمایش بسیار خوبی داشت، به عنوان محبوب‌ترین بازی این نمایشگاه نیز در نظر گرفته شد و حالا و نزدیک به گذشت 9 ماه از عرضه این ماه، بسته‌های الحاقی مختلفی برای این بازی عرضه شده تا گیمرها را بیش از پیش با این بازی درگیر کند.

اما به نظر می‌رسد که به پایان Fallout 4 نزدیک شده‌ایم و سازندگان قصد دارند آخرین بسته‌ی الحاقی این بازی را با نام Nuka World عرضه کنند. پیشتر اطلاعاتی در این زمینه منتشر شده بود که نشان میداد این بسته‌ی الحاقی قرار است بخش‌های داستانی و مکان‌های جدیدی را به بازی اضافه کند، اما اطلاعاتی در مورد اینکه قرار نیست پس از آن بسته‌ی دیگری عرضه شود منتشر نشده بود تا اینکه آقای Pete Hines در پاسخ به سوال کاربران، این موضوع را از طریق شبکه‌ی احتماعی توئیتر تایید کرد.

در مورد زمان عرضه، باید بگوییم که این بازی در ماه آگوست یعنی اواسط تابستان عرضه می‌شود و پس از عرضه‌ی این بسته، کاربران نباید انتظار دیگری از سوی Bethesda Softworks برای عرضه محتوای بیشتری برای Fallout 4 داشته باشند.

البته اینطور نیست که سازندگان به کلی این بازی را فراموش کنند و در صورت وجود مشکل، به‌روزرسانی‌های مختلف برای درست کردن ایرادات در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هر چند، با حالا که این بازی از حالت مادینگ پشتیبانی می‌کند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Fallout 4 فعلا به عنوان اصلی‌ترین بازی بسیاری از کاربران، انجام شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال