الکترونیک‌آرتز عرضه‌ی FIFA Mobile برای اندروید و iOS را تایید کرد

همان طور که احتمالا می‌دانید شرکت EA در حال ارائه نسخه جدید عنوان فیفا برای کنسول‌های بازی است. اما با این حال این شرکت بزرگ دنیای بسیار پرسود گوشی‌های هوشمند و کاربران آن را نیز فراموش نکرده است. در حقیقت بخش FIFA Mobile این شرکت تایید کرده است که در آینده نسخه جدید فیفا را قرار است برای […]

همان طور که احتمالا می‌دانید شرکت EA در حال ارائه نسخه جدید عنوان فیفا برای کنسول‌های بازی است. اما با این حال این شرکت بزرگ دنیای بسیار پرسود گوشی‌های هوشمند و کاربران آن را نیز فراموش نکرده است. در حقیقت بخش FIFA Mobile این شرکت تایید کرده است که در آینده نسخه جدید فیفا را قرار است برای سیستم عامل‌های موبایلی اندروید و iOS منتشر کند. البته هنوز تایید نشده است که دقیقا کاربران چه چیزی را قرار است بر روی گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های خود بازی کنند.

در هر صورت این بازی در درون خود دارای اطلاعات مربوط به 30 لیگ مختلف به همراه 650 تیم و 17000 بازیکن است و از طرفی شرکت EA نیز ادعا کرده است که کاربران تجربه بسیار جدیدی را در این بازی نسبت به نسل‌های گذشته شاهد خواهند بود.

در نسخه موبایلی این بازی شاهد حالت‌هایی همچون Attack Mode و daily live content به همراه لیگ‌های آنلاین و همچنین تغییرات بزرگ در بخش چینش بازیکنان خواهیم بود.

حالت Attack Mode این بازی گیم‌پلی بسیار متفاوتی را برای این دسته از کاربران ارائه خواهد داد. با استفاده از این حالت کاربران می‌توانند در هر نیمه با شیوه خاصی در این پلتفرم به بازی بپردازند. از طرفی نسخه موبایلی این بازی در حالت Live Events نیز بروزرسانی‌هایی را به خود دیده است. در حقیقت براساس داستان‌های واقعی که در دنیای فوتبال در حال رخ دادن است، محتوای بازی موبایلی نیز به طور روزانه تغییر پیدا خواهد کرد.

هنوز تاریخ عرضه این عنوان به طور رسمی مشخص و تایید نشده است اما پیش بینی می‌شود در اواخر سال میلادی کنونی در پاییز این بازی به طور رسمی برای سیستم عامل‌های موبایلی منتشر گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال