مدل‎های 2017 آیفون 3 گیگابایت رم داشته و مدل لوکس مجهز به دو پک باتری خواهد بود

قرار است در سال 2017 از سه مدل آیفون جدید رونمایی شود که براساس گفته‎ی تحلیل‎گر Cowen and Company آقای Timothy Arcuri احتمالا 3 گیگابایت رم خواهند داشت. این فرد در اواخر ماه مارس نسبت به انتشار یک گزارش تحقیقاتی اقدام و در آن چندین قابلیت کلیدی سخت‎افزار پرچم‎دارهای بعدی اپل را پیش‎بینی کرد. نتیجه‎گیری‎های […]

قرار است در سال 2017 از سه مدل آیفون جدید رونمایی شود که براساس گفته‎ی تحلیل‎گر Cowen and Company آقای Timothy Arcuri احتمالا 3 گیگابایت رم خواهند داشت.

این فرد در اواخر ماه مارس نسبت به انتشار یک گزارش تحقیقاتی اقدام و در آن چندین قابلیت کلیدی سخت‎افزار پرچم‎دارهای بعدی اپل را پیش‎بینی کرد. نتیجه‎گیری‎های او براساس بررسی زنجیره‎ی تامین محصولات اپل بوده و در قسمتی از یادداشت‎های این کارشناس چنین آورده شده است:

از نظر مشخصات رم/ حافظه‎داخلی، هر سه مدل احتمالا 3 گیگابایت رم خواهند داشت به نحوی که مدل‎های 4.7 و 5.5 اینچی از حافظه‎داخلی مشابه با نسل فعلی آیفون‎ها یعنی آیفون 7/ 7 پلاس؛ 32/128/256 گیگابایت، بهره می‎برند، در حالی‎که مدل 5.8 اینچی تنها مدلی است که در قالب مدل‎هایی با فضای ذخیره‎سازی 64 و 256 گیگابایت عرضه خواهد شد. در پایان نیز باید گفت که این مدل ممتاز با توجه به مجهز بودن به دو پک باتری عمر باتری بسیار بیشتری خواهد داشت.

اگر گفته‎های Arcuri صحت داشته باشد، تنها کوچکترین مدل آیفون یعنی نسخه‎ی 4.7 اینچی در واقع از نظر مموری با آپگرید روبرو خواهد شد چون فقط آیفون 7 پلاس در حال حاضر تنها 3 گیگابایت رم دارد.

با آن‎که ما دقیقا مطمئن نیستیم که چطور می‎توانیم پیش‎بینی این تحلیل‎گر در رابطه با دو پک باتری را مجسم یا در خصوص آن اظهارنظر کنیم ولی چیزی که اندکی نگران کننده به چشم می‎آید عرضه‎ی دو مدل معمولی “7s” آیفون تنها با حافظه‎داخلی 32 گیگابایتی است.  قبول داریم که باز هم به نسبت حافظه‎داخلی 16 گیگابایتی گوشی‎های آیفون 6 اس / 6 اس پلاس و مدل‎های ابتدایی آیفون بهتر است، ولی همان‎‎طور که در گزارش‎های قبلی اعلام کردیم استاندارد جدید حافظه‎داخلی در سال 2017 در پرچم‎دارها 64 گیگابایت است و اهالی کوپرتینو بایستی خود را با این روند وفق دهند، به خصوص که این گوشی از درگاه میکرو اس‎دی پشتیبانی نمی‎کند.

در این یادداشت تحقیقاتی هم‎چنین از نظرات تحلیل‎گر شرکت KGI Securities آقای Ming-Chi Kuo پشتیبانی شده است که گفته بود سه مدل جدید آیفون به استفاده از کانکتورهای لایتنینگ ادامه خواهند داد ولی برای اطمینان از زمان شارژ سریع‎تر پورت یو‎اس‎بی Type-C دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال