اپل مشغول آزمایش نمونه‌های اولیه آیفون 8 است

اکنون ماه‌هاست که مدام شایعاتی از یکی از مدل‌های آی‌فون که سال آینده معرفی خواهد شد، به گوش می‌رسد. این شایعات مربوط به صفحه لمسی OLED از نوع منحنی هستند. امروز خبری توسط وال استریت ژورنال منتشر شد که تایید می‌کند که اپل در فکر استفاده از چنین صفحه‌ی نمایشی برای یکی از مدل‌های آی‌فون‌هاست. […]

اکنون ماه‌هاست که مدام شایعاتی از یکی از مدل‌های آی‌فون که سال آینده معرفی خواهد شد، به گوش می‌رسد. این شایعات مربوط به صفحه لمسی OLED از نوع منحنی هستند. امروز خبری توسط وال استریت ژورنال منتشر شد که تایید می‌کند که اپل در فکر استفاده از چنین صفحه‌ی نمایشی برای یکی از مدل‌های آی‌فون‌هاست.

شرکت به تامین کنندگان خود گفته است که خروجی صفحات نمایش OLED خود را افزایش دهند و صفحات نمایشی پروتوتایپ از مدل‌های سامسونگ رزولوشن بهتری داشته باشند. با توجه به اینکه سامسونگ به راحتی 90 درصد سهم بازار در کسب و کار پنل‌های OLED تلفن همراه را در اختیار دارد، مشخص نیست این گفته چگونه محقق خواهد شد.

اگر اپل بخواهد فناوری صفحات نمایش خود را تغییر دهد، آن گاه آی‌فون مجهز به صفحه‌ی OLED بسیار گران تر از بقیه خواهد بود. زیرا  ساخت OLED‌ها از LCDها گران تر است و اپل نمی خواهد حاشیه سودش از این دستگاه در مقایسه با سایر گوشی‌ها کمتر باشد. احتمالا تامین کننده‌ی اولیه‌ی پنل‌های OLED سامسونگ خواهد بود؛ اما براساس گزارش‌ها، اپل از ال جی، ژاپن و شارپ خواسته است که برای حدود سال 2018 آماده باشند.

از سوی دیگر، هنوز احتمال دارد که در 2017، آی‌فون را بدون OLED ببینیم؛ چرا که این مورد تنها یکی از ده‌ها نمونه اولیه‌ای است که اپل در حال حاضر آزمایش می‌کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال