تصاویر رندر گوشی Idol 4 Pro آلکاتل به بیرون درز کرد

در حالی که گوشی  Idol 4 شرکت آلکاتل که در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال رونمایی شد هنوز برای فروش رسمی آماده نشده شایعاتی در مورد نسخه‌ی پروی آن به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد نسخه‌ی پیشرفته‌تر این گوشی را نیز عرضه کند. حساب کاربری evleaks در توئیتر این شایعه را […]

در حالی که گوشی  Idol 4 شرکت آلکاتل که در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال رونمایی شد هنوز برای فروش رسمی آماده نشده شایعاتی در مورد نسخه‌ی پروی آن به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد نسخه‌ی پیشرفته‌تر این گوشی را نیز عرضه کند. حساب کاربری evleaks در توئیتر این شایعه را منتشر کرده است.

برخلاف نسخه‌ی معمولی این گوشی که از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند گفته می‌شود نسخه‌ی حرفه‌‌ای یا همان پروی آن از ویندوز 10 پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود Idol 4 Pro شباهت بسیار زیادی به گوشی Idol 4s خواهد داشت. این گوشی هم در کنگره‌ی جهانی بارسلون معرفی شد و قرار است به زودی برای فروش قرار بگیرد.

براساس شایعات منتشر شده،  Idol 4 Pro از چیپست اسنپ‌دراگون 820 برخوردار خواهد بود؛ نمایشگر این گوشی تصاویر را با رزولوشن 1080p نشان خواهد داد.  Idol 4 Pro از قابلیت Continuum ویندوز 10 نیز پشتیبانی خواهد کرد. دیگر مشخصات این گوشی به همراه قیمت و زمان معرفی آن هنوز منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال