تصویر رسمی گوشی پیکسل گوگل منتشر شد

رندر جدیدی از گوشی Pixel گوگل منتشر شده است که چیزهای تازه‎ای را نشان می‎دهد که تا قبل از این ندیده بودیم. این رندر دارای رابط‎کاربری به‎روزرسانی شده‎ی لانچر پیکسل است که گفته می‎شود بر روی صفحات هوم خود دارای دکمه‎های گرد است. تفاوت جدیدی که شاهد آن هستیم نبود یک دکمه‎ی جلویی یا حسگر […]

رندر جدیدی از گوشی Pixel گوگل منتشر شده است که چیزهای تازه‎ای را نشان می‎دهد که تا قبل از این ندیده بودیم. این رندر دارای رابط‎کاربری به‎روزرسانی شده‎ی لانچر پیکسل است که گفته می‎شود بر روی صفحات هوم خود دارای دکمه‎های گرد است.

تفاوت جدیدی که شاهد آن هستیم نبود یک دکمه‎ی جلویی یا حسگر است که در تصاویر قبلی دیده بودیم. این تناقض (با این فرض که رندرهای قبلی واقعا برای گوشی Google Pixel بودند) آیا می‎تواند اشاره به این داشته باشد که حسگر جلویی این گوشی یک سنسور موقتی بوده که برای پیش نمونه‎های این گوشی ساخته شده است تا این‎که شرکت سازنده بتواند آن را در پشت این گوشی جا دهد؟

این تنها دلیلی است که می‎تواند توضیح دهد چرا تصاویر قبلی که از پیش‎نمونه‎های این گوشی به بیرون درز پیدا کرده بودند یک حسگر اثرانگشت در پشت خود داشتند و هم‎چنین محلی که می‎توانسته است یک دکمه یا سنسور را در خود جا دهد محو شده بود (این محوشدگی می‎توانسته از عمد برای گمراهی کاربران بوده باشد). در تصاویر قبلی، تاریخ روی صفحه‎ی هوم در مدل بزرگتر یعنی Pixel XL تاریخ 6 ژانویه را نشان می‎دهد. این اقدام می‎تواند تنها گمراه‎کننده و مربوط به زمانی باشد که تصویر واقعا گرفته شده است.

در هر صورت، رندر رسمی این گوشی را در بالا مشاهده می‎کنید، ولی باز هم باید به دیده‎ی شک به آن نگریست.

در هر صورت این‎که ما حسگری را در جلوی گوشی یا دکمه‎ای را زیر نمایشگر ببینیم کاملا از بحث خارج است. جدا از این فرضیه‎ی جدید، هیچ چیز دیگر در رابطه با مشخصات احتمالی این گوشی تغییری نکرده است. هر دو گوشی‎های Pixel و Pixel XL گوگل انتظار می‎رود دارای پردازنده‎های اسنپ‎دراگون 821، 4 گیگابایت رم، پورت‎های یو‎اس‎بی Type-C، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و هم‎چنین شیرین‎ترین نسخه‎ی سیستم‎عامل اندروید یعنی اندروید 7.1 نوقا باشند.

گوشی Pixel دارای یک نمایشگر 5 اینچی با دقت 1080p و باتری با گنجایش 2770 میلی‎آمپر ساعت خواهد بود در حالی‎که مدل بزرگتر می‎تواند دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت QHD و باتری بزرگتری با ظرفیت 3450 میلی‎آمپر ساعت باشد. هر دوی این گوشی‎ها شایعه شده است دارای گواهینامه‎ی IP53 خواهند بود.

قیمت این دو گوشی هم‎چنین گفته می‎شود از 649 دلار برای مدل استاندارد شروع می‎شود و معرفی آن‎ها در رویداد گوگل در شهر سانفرانسیکو به همراه چند دستگاه‎ و گجت دیگر گوگل نظیر کروم‎کست اولترا، دستیار خانگی گوگل و هم‎چنین روتر خانگی وای‎فای گوگل، صورت خواهد گرفت.

.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال