شیائومی استور مشخصات منتسب به گوشی Mi 6 را لو داد

همانند هر گوشی دیگری، گوشی Mi 6 شیائومی نیز موضوع مقدار مناسبی از شایعات و اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده است و در هر دو بخش موارد جالبی به چشم می‎خورد. جدیدترین تصویر به بیرون درز پیدا کرده از وب‎سایت شیائومی استور است، که طی آن مشخصات فنی یک گوشی رده بالا و قیمتی […]

همانند هر گوشی دیگری، گوشی Mi 6 شیائومی نیز موضوع مقدار مناسبی از شایعات و اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده است و در هر دو بخش موارد جالبی به چشم می‎خورد. جدیدترین تصویر به بیرون درز پیدا کرده از وب‎سایت شیائومی استور است، که طی آن مشخصات فنی یک گوشی رده بالا و قیمتی که نشان از یک دستگاه پرچم‎دار شیائومی دارد، دیده می‎شود، گرچه کمی قیمت آن کم است. با توجه به مشخصات فنی ارائه شده در این‎جا، می‎توان با خیال راحت گفت که این دستگاه یقینا با دستگاهی که چندی پیش در تست‎های بنچمارک Geekbench ظاهر شد، متفاوت است. زمان انتشار این تصویر نیز عجیب است، با توجه به این‎که تصویری از گوشی Mi 5S همین اخیرا در محیط آنلاین دست به دست گشت، می‎توان به این قضیه نظیر یک شایعه نگریست.

طبق این تصویر قیمت این دستگاه برای کاربران 499 دلار است. با پرداخت این قیمت آن‎ها یک دستگاه با نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080، کیفیتی عالی برای مصرف معمولی، ولی نه بهینه برای واقعیت مجازی، در اختیار خواهند داشت. این دستگاه دارای رابط کاربری MIUI 7.0 شیائومی خواهد بود، به احتمال قریب به یقین با سیستم‎عامل اندروید 6.0 مارشملو، چون نسخه‎ی آن قید نشده است. در بخش سخت‎افزاری پردازنده‎ی شایعه شده‎ی اسنپ‎دراگون 830 با یک پردازنده‎ی گرافیکی Adreno 540 به همراه 4 گیگابایت رم دیده می‎شود. ترکیب این پردازنده‎ی سریع و میزان رم عالی باعث رندرسازی پیکسل‎ها در یک نمایشگر با رزولوشن نسبتا کم می‎شود تا نویدی برای یک عملکرد واقعا عالی باشد، اگر البته این مشخصات واقعی باشد. در بخش دوربین، کاربران دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی با یک دوربین دوگانه سلفی 4 مگاپیکسلی خواهند داشت. باتری 3000 میلی‎آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت و حافظه‎ی داخلی برابر با 64 گیگابایت خواهد بود، گرچه خبری از حضور یا عدم حضور درگاه میکرو اس‎دی نیست.

در رابطه با سنسورها، ویژگی‎های فیزیکی و سایر جزئیات مختلف، این گوشی دارای یک جک هدفون 3.5 میلی‎متری، یک حسگر اثرانگشت به همراه NFC و سنسورهای متداول خواهد بود. یک پورت IR نیز در این گوشی به چشم خواهد خورد و از قابلیت‎ها و شبکه‎های ارتباطی Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac و بلوتوث 4.2 به همراه طیف وسیعی از پهناباندهای 2G و 3G پشتیبانی می‎شود. شبکه‎ی LTE ولی به نظر می‎رسد منحصر به استاندارد TDD-LTE باشد. ارتفاع این گوشی 148.55 میلی‎متر، پهنا 71.2 میلی‎متر و ضخامت آن تنها 7.2 میلی‎متر بوده و وزن آن برابر با 135 گرم است. گرچه با توجه نجوه‎ی شرح این مشخصات و یکسری غلط املایی اعتبار این تصویر زیر سوال می‎رود ولی از طرف دیگر مشخصات و قیمت تا حدی مطابق با پرچم‎دار بعدی شیائومی هستند.

زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال