گوشی Mi 6 شیائومی رسما معرفی شد

گوشی Mi 6 شیائومی  رسما معرفی شد و اکثر شایعه‎ها در رابطه با آن درست بودند. این گوشی‎هوشمند مجهز به آخرین چیپست اسنپ‎دراگون 835 کوالکام و سیستم دوربین دوگانه در پشت است. و با آن‎که این اولین مرتبه‎‎ای نیست که شاهد هستیم شیائومی محصولی با مشخصات سخت‎افزاری بالا ارائه می‎دهد، ولی این شرکت تاکید زیادی […]

گوشی Mi 6 شیائومی  رسما معرفی شد و اکثر شایعه‎ها در رابطه با آن درست بودند. این گوشی‎هوشمند مجهز به آخرین چیپست اسنپ‎دراگون 835 کوالکام و سیستم دوربین دوگانه در پشت است.

و با آن‎که این اولین مرتبه‎‎ای نیست که شاهد هستیم شیائومی محصولی با مشخصات سخت‎افزاری بالا ارائه می‎دهد، ولی این شرکت تاکید زیادی نیز بر کیفیت ساخت و طراحی این گوشی داشته است. Mi 6 دارای شیشه‎ی خمیده در پنل جلویی و پشتی با بدنه‎ی فولادی ضدزنگ بین آن بوده که به شکلی صیقل یافته است که برای دستیابی به این سطح کیفیت 12 روز و 40 فرآیند مختلف بایستی صرف شود. شیائومی توجه خاصی بر موقعیت کلیدهای کنترلی، درگاه سیم‎کارت و خطوط آنتن داشته است و زبان طراحی خود را Aligned Design Concept می‎نامد.

هم‎چنین یک نسخه‎ی انحصاری از این گوشی با پنل پشتی سرامیکی و حلقه‎های طلایی 18 عیار اطراف دو دوربین مشابه با گوشی Mi Mix 18K وجود دارد.

سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی بدون برآمدگی ظاهر یکدستی با پنل پشتی دارد. این سیستم از دو دوربین 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است، یک دوربین با لنزهای زاویه گسترده و دیگری لنزه‎های تله‎فوتو مشابه با گوشی آیفون 7 پلاس و یک حالت عکاسی به صورت پرتره نیز به چشم می‎خورد. از فناوری رفع‎لرزش اپتیکال 4 محوری برای ایجاد تصاویری بدون لرزش در دوربین 12 مگاپیکسلی زاویه گسترده استفاده می‎شود.

به همراه چیپست اسنپ‎دراگون 835 از 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه‎داخلی استفاده شده است. نمایشگر 5.15 اینچی با رزولوشن 1080p است. درگاه هدفون 3.5 میلی‎متری حذف شده ولی شیائومی برای درخشش بهتر گوشی به آن اسپیکرهای استریو و مقاومت نسبت به آب را اضافه کرده است.

باتری بزرگ و یک سلول 3350 میلی‎آمپرساعتی بوده و حسگر اثرانگشت زیر دکمه‎ی هوم در نمای جلویی گوشی جا گرفته است.

گوشی Xiaomi Mi 6 در تاریخ 8 اردیبهشت‎ماه با قیمت 2499 یوآن چین (360 دلار) برای مدل پایه‎ی 64 گیگابایتی، 2899 یوآن چین (420 دلار) برای مدل 128 گیگابایتی و 2999 یوآن چین (435 دلار) برای مدل سرامیکی به بازار خواهد آمد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال