آخرین تصاویر منتشر شده از گوشی Mi 5s شیائومی خبر از دوربین دوگانه گوشی دارد

بر اساس اخباری که قبلا منتشر کردیم، شرکت شیائومی در حال کار بر روی مدل دیگری از گوشی Mi5 خود، به اسم Mi 5s، است. طی آن خبر تعدادی از مشخصات فنی شایعه‎ شده‎ی آن گوشی مطرح شد و حالا رندری مربوط به این دستگاه به بیرون درز شده است. رندر مورد نظر یک مدل […]

بر اساس اخباری که قبلا منتشر کردیم، شرکت شیائومی در حال کار بر روی مدل دیگری از گوشی Mi5 خود، به اسم Mi 5s، است. طی آن خبر تعدادی از مشخصات فنی شایعه‎ شده‎ی آن گوشی مطرح شد و حالا رندری مربوط به این دستگاه به بیرون درز شده است.

رندر مورد نظر یک مدل مشکی رنگ از این گوشی را نشان می‎دهد و مهم‎ترین چیزی که در آن خودنمایی می‎کند وجود دوربینی دوگانه است.

محض اطلاع شما باید بگوییم که گزارشاتی ماه گذشته به گوش می‎رسید که این شرکت چینی قصد خرید ماژول‎های دوربین دوگانه از سامسونگ را برای گوشی‎های بعدی خود دارد. بنابراین، احتمال این‎که گوشی Mi 5s دارای یک طراحی دوربین دوگانه باشد را نمی‎توان در نظر نداشت.

در رابطه با مشخصات فنی گوشی Mi 5s طبق چیزی که تا به الان شنیده می‎شود، باید گفت که این گوشی دارای سیستم روی چیپ اسنپ‎دراگون 820 و یک صفحه‎ی نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی خواهد بود. علاوه بر این، این گوشی 6 گیگابایت رم و یک حسگر اثرانگشت به همراه فناوری Force Touch، خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال