تصویری منتسب به گوشی اکسپریا PP10 سونی پیش از رونمایی در MWC به بیرون درز کرد

همان‌طور که مطلع هستید کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2016) از ساعاتی پیش کار خود را آغاز کرده است. شرکت ژاپنی تبار سونی برنامه کنفرانس خبری خود در این رویداد را برای فردا تنظیم کرده و قصد دارد تا از محصولات جدید خود در حوزه گوشی‌های هوشمند رونمایی کند. حال امروز، درست قبل از کنفرانس […]

همان‌طور که مطلع هستید کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2016) از ساعاتی پیش کار خود را آغاز کرده است. شرکت ژاپنی تبار سونی برنامه کنفرانس خبری خود در این رویداد را برای فردا تنظیم کرده و قصد دارد تا از محصولات جدید خود در حوزه گوشی‌های هوشمند رونمایی کند. حال امروز، درست قبل از کنفرانس خبری این شرکت، تصویری منتسب به گوشی از این شرکت با نام اکسپریا PP10 توسط لو دهنده معروف توییتری @evaleaks که ید طولایی در افشا کردن محصولات تمامی شرکت‌های دست‌اندرکار در این حوزه دارد، در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است.

با نگاهی سریع به این تصویر (تصویر بالا) می‌توان به راحتی دریافت که محصول جدید سونی دارای طراحی با لبه‌های منحنی بوده و جای برخی دکمه عوض شده که دقیقا ما را به یاد آخرین پرچم‌دار این شرکت یعنی اکسپریا Z5 می‌اندازد. این لودهنده در مورد اینکه نام عنوان شده برای این گوشی نام اصلی آن است یا اینکه یک نام مستعار،کد یا نام داخلی برای این گوشی خواهد بود، جزئیاتی را اعلام نکرده است. همچنین @evaleaks چیز دیگری را در مورد گوشی اعلام نکرده و مشخص هم نکرده است که آیا باید انتظار رونمایی آن در MWC را داشته باشیم یا زمانی دیگر رونمایی خواهد شد.

گفتنی است سونی در مورد کنفرانس خبری خود در MWC 2016 هیچ اطلاعاتی ارائه نداده و مشخص هم نکرده که قرار است از چه محصولاتی در این رویداد پرده بردارد. با این حال همه چیز فردا مشخص خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال