ساعت هوشمند مقاوم Amazfit T-Rex 3 با استانداردهای نظامی معرفی شد

شرکت Amazfit به تازگی از ساعت هوشمند جدید و مقاوم خود با نام T-Rex 3 در بازار هند رونمایی کرده است. این دستگاه به عنوان نسل بعدی ساعت‌های هوشمند این شرکت، با طراحی‌ای در سطح استانداردهای نظامی (MIL-STD-810G) تولید شده است. T-Rex 3 ترکیبی بی‌نظیر از دوام و ویژگی‌های پیشرفته را ارائه می‌دهد. به گزارش […]

شرکت Amazfit به تازگی از ساعت هوشمند جدید و مقاوم خود با نام T-Rex 3 در بازار هند رونمایی کرده است. این دستگاه به عنوان نسل بعدی ساعت‌های هوشمند این شرکت، با طراحی‌ای در سطح استانداردهای نظامی (MIL-STD-810G) تولید شده است. T-Rex 3 ترکیبی بی‌نظیر از دوام و ویژگی‌های پیشرفته را ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، یکی از بارزترین ویژگی‌های T-Rex 3، مقاومت بالای آن در برابر شرایط سخت محیطی است. این ساعت هوشمند قادر است در دماهای بسیار پایین (تا 30- درجه سانتی‌گراد) و بسیار بالا (تا 70 درجه سانتی‌گراد) به عملکرد خود ادامه دهد. همچنین، با استاندارد مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متر (10ATM)، برای فعالیت‌های آبی نیز مناسب است. صفحه نمایش 1.5 اینچی AMOLED این ساعت با پوشش محافظ Corning Gorilla Glass و روشنایی حداکثری 2000 نیت، دید عالی را در شرایط نوری مختلف فراهم می‌کند.

T-Rex 3 به 26 گیگابایت حافظه داخلی و سنسور BioTracker PPG برای اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون مجهز شده است. این ساعت همچنین قابلیت ردیابی ضربان قلب، سطح استرس، کیفیت خواب، تنفس و چرخه قاعدگی را دارا می‌باشد. سیستم عامل Zepp OS 4 بر روی این دستگاه نصب شده است که امکان کنترل صوتی کامل را از طریق دستیار صوتی Zepp Flow فراهم می‌کند. Amazfit از بیش از 177 حالت ورزشی، 25 تمرین قدرتی، 8 حرکت ورزشی و برنامه تمرینی هوشمند Zepp Coach پشتیبانی می‌کند.

باتری 700 میلی‌آمپر ساعتی این ساعت، به طور متوسط 27 روز عمر باتری را با یک بار شارژ کامل ارائه می‌دهد. با استفاده سنگین از ساعت، این مدت به 13 روز کاهش می‌یابد و در حالت صرفه‌جویی در انرژی، تا 40 روز افزایش می‌یابد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه T-Rex 3 می‌توان به قاب استیل ضد زنگ، بدنه میانی پلیمری، بلوتوث 5.2 و GPS اشاره کرد.

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 3 در دو رنگ مشکی (Onyx) و قرمز (Lava) عرضه شده است. قیمت این محصول در بازار هند 19,999 روپیه (حدود 239 دلار آمریکا) تعیین شده است که نسبت به قیمت جهانی آن (279 دلار آمریکا) مقرون به صرفه‌تر است. علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 27 سپتامبر 2024، این ساعت را از طریق وب‌سایت رسمی Amazfit و فروشگاه آنلاین Amazon هند خریداری کنند.

برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار علمی رسانه تکنا مراجعه کنید.