Amazon Vehicles بخش جدید سایت آمازون برای خریداران خودرو است

فروشگاه بزرگ آمازون بخش جدیدی با نام Amazon Vehicles را تاسیس کرده است که به علاقه‌مندان خودرو اختصاص دارد. در این قسمت از وب سایت، شرکت آمازون این اجازه را به کاربران داده است تا با استفاده از گزینه‌های موجود به جهت فیلتر و الک کردن، کالای مورد نیاز خود را جستجو و پیدا کنند. گزینه‌های موجود […]

فروشگاه بزرگ آمازون بخش جدیدی با نام Amazon Vehicles را تاسیس کرده است که به علاقه‌مندان خودرو اختصاص دارد. در این قسمت از وب سایت، شرکت آمازون این اجازه را به کاربران داده است تا با استفاده از گزینه‌های موجود به جهت فیلتر و الک کردن، کالای مورد نیاز خود را جستجو و پیدا کنند. گزینه‌های موجود در بخش جستجو به جهت رسیدن به کالای مورد نظر شامل نوع بدنه خودرو، مدل و سبک آن، مسافت طی شده، نوع موتور و دیگر موارد مربوطه می‌باشند. این بخش به منظور خریداری یک خودرو کاملا بی‌نظیر و مناسب بوده و از نظر یافتن خودروی مورد جستجوی یک کاربران، مسلما تمامی نیازهای مربوطه را بر طرف خواهد کرد. در کنار آن می‌توان قیمت‌های مربوط به هر خودرو را نیز مشاهده کرده و به مقایسه آنها با یکدیگر پرداخت.

در حقیقت Amazon Vehicles به مقصدی برای کاربران و جستجوگران خودرو شباهت دارد که قصد دارند خودرو مورد نظر خود را بیابند ولی نمی‌دانند از چه راهی می‌بایست این کار را انجام دهند. در کنار این موارد در این بخش می‌توان به نقد و بررسی و نظرات خریداران این خودروها نیز نگاهی انداخته و در کنار آن مشصخات فنی هر خودرو و همچنین نسخه‌های رنگی مختلف هر کدام و این که در صورت تغییر رنگ هر بخش از خودرو به چه شکلی در خواهد آمد، همگی در این بخش قابل دسترسی و مشاهده خواهد بود. علاوه بر آن در این بخش هر کاربر می‌تواند سوالاتی را در مورد کالای مورد نظر از کاربر دیگر پرسیده و جواب خود را مشاهده نماید. این مورد شباهت بسیار زیادی به دیگر پنل‌های فروشگاه مشهور آمازون دارد.

برای مثال زمانی که بر روی یک کالا مثل نسخه 2016 خودرو Toyota Camry کلیک می‌کنید، نسخه‌های رنگی آن، تصاویر مربوط به خودرو از جنبه‌های مختلف (از داخل و بیرون آن)،‌ قیمت پایه خودرو و همچنین اطلاعات بسیار جزئی آن شامل قطعات جانبی و دیگر موارد این چنینی قابل مشاهده خواهد بود. از طرفی کسانی هم که دارای خودروی مربوطه باشند می‌توانند با قرار دادن آن در بخش “گاراژ”، قطعات اختصاصی مربوط خودروی خود را به سادگی بیابند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال