فروش 55 میلیون دستگاه سامسونگ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 Edge تا پایان سال 2015

هنوز به طور قطع نمی‌توان از میزان آمار فروش دو پرچمدار جدید سامسونگ با توجه به میزان تقاضا صحبت کرد اما جدیدترین آمار‌ها نشان دهنده‌ی فروش 55 میلیونی این دو دستگاه تا پایان سال 2015 می‌باشد. در ابتدا 38 میلیون دستگاه برای فروش پیش بینی شده بود و گزارش‌های Citibank نیویورک هم آمار 46 میلیونی را ارائه کرده بود.

هنوز به طور قطع نمی‌توان از میزان آمار فروش دو پرچمدار جدید سامسونگ با توجه به میزان تقاضا صحبت کرد اما جدیدترین آمار‌ها نشان دهنده‌ی فروش 55 میلیونی این دو دستگاه تا پایان سال 2015 می‌باشد. در ابتدا 38 میلیون دستگاه برای فروش پیش بینی شده بود و گزارش‌های Citibank نیویورک هم آمار 46 میلیونی را ارائه کرده بود.

حالا خبرگزاری Yonhap کره‌ی جنوبی این آمار را تا 20 درصد افزایش داده و پیش بینی کرده که جدیدترین پرچمداران سامسونگ تا پایان سال میلادی 55 میلیون دستگاه فروش خواهند داشت. این دو اسمارت فون، در ماه آپریل فروششان آغاز می‌شود و انتظار می‌رود در سه ماهه اول فروش، 22.2 میلیون دستگاه به فروش برسد. همچنین سامسونگ اذعان کرده بود که اپراتور‌های تلفن همراه 20 میلیون دستگاه را از سامسونگ پیش فروش کرده‌اند.

بر طبق این گزارش، سه ماهه‌ی دوم بعد از آغاز فروش یعنی فصل تابستان، تعداد 16.2 میلیون دستگاه به فروش خواهد رفت و در سه ماهه‌ی آخر سال نیز آمار فروش دستگاه به 12.5 میلیون عدد می‌رسد.

البته این را نباید فراموش کنیم که رقیبان سامسونگ هم دست خالی نیستند. اچ تی سی از فردا به طور رسمی پرچمدار جدید خود را برای فروش قرار می‌دهد. از طرفی دیگر ال جی به زودی G4 راه معرفی می‌کند و شایعات هر روز در مورد Xperia Z4 هم بیشتر می‌شود. Galaxy S6 Active نیز برای دوستداران گوشی‌های ضد آب سامسونگ بر طبق شایعات به زودی معرفی می‌شود.

نظر شما چیست؟‌ آیا سامسونگ می‌تواند به چنین آماری برسد یا این حدس و گمان‌ها به حقیقت تبدیل نمی‌شوند؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال