اندروید 5.1.1 آبنبات چوبی برای گلکسی E7 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ امروز آپدیت اندروید 5.1.1 آبنبات چوبی را برای گلکسی E7 در کشور هند منتشر کرد. این گوشی که همزمان با گوشی گلکسی E5 معرفی و عرضه شده بود در ابتدا با نسخه‌ی اندروید 4.4 وارد بازار شد و حالا سامسونگ به طور مستقیم اندروید 5.1.1 را منتشر کرده است. معمولا گوشی‌های هوشمند از اندروید […]

سامسونگ امروز آپدیت اندروید 5.1.1 آبنبات چوبی را برای گلکسی E7 در کشور هند منتشر کرد. این گوشی که همزمان با گوشی گلکسی E5 معرفی و عرضه شده بود در ابتدا با نسخه‌ی اندروید 4.4 وارد بازار شد و حالا سامسونگ به طور مستقیم اندروید 5.1.1 را منتشر کرده است. معمولا گوشی‌های هوشمند از اندروید 4.4 به سراغ اندروید 5 می‌رفتند اما گویا سامسونگ تصمیم دیگری را برای این گوشی گرفته است. این بروز رسانی در حالی منتشر شده که برادر کوچک‌تر این گوشی، گلکسی E5، حدود دو ماه پیش اندروید 5.1.1 را دریافت کرده بود.

اندروید 5.1 برای گکلسی E7 در اوایل هفته‌ی گذشته در سری‌لانکای هند منتشر شد. حال این هفته این نسخه از اندروید به طور کامل برای کشور هند منتشر شده و انتظار می‌رود به زودی دیگر نقاط دنیا نیز این بروز رسانی را دریافت کنند. شما می‌توانید با چک کردن بخش System Update در بخش تنظیمات گوشی خود از آمدن بروز رسانی اندروید 5.1.1 برای گلکسی E7 آگاهی یابید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال