آپدیت اندروید 6 مارشمالو برای اکسپریا Z5 سونی عرضه شد

با عرضه و انتشار نسخه 6 سیستم‌عامل محبوب اندروید توسط عهده دار این پلتفرم یعنی گوگل، تمامی تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی دست به کار شدند تا این نسخه را برای محصولات خود بهینه‌سازی کرده و ارائه کنند. شرکت سونی هم برای اینکه از غافله عقب نماند، مدتی است روی آماده‌سازی آن برای تمام گوشی‌های سری […]

با عرضه و انتشار نسخه 6 سیستم‌عامل محبوب اندروید توسط عهده دار این پلتفرم یعنی گوگل، تمامی تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی دست به کار شدند تا این نسخه را برای محصولات خود بهینه‌سازی کرده و ارائه کنند. شرکت سونی هم برای اینکه از غافله عقب نماند، مدتی است روی آماده‌سازی آن برای تمام گوشی‌های سری اکسپریا Z5 خود کار می‌کند که حالا این کار به مرحله نهایی رسیده‌ است.

حال کاربران گوشی‌ اکسپریا Z5 قادرند تا این به‌روزرسانی را از روش OTA ( مستقیم از خود گوشی و از طریق اینترنت) دریافت کرده و نصب کنند. این آپدیت به‌زودی برای گوشی‌های دیگر این سری که شامل اکسپریا Z5 کامپکت و Z5 پریمیوم هستند، عرضه خواهد شد؛ کما اینکه ممکن است همین حالا هم برخی از کاربران این گوشی‌ها آن را دریافت کرده باشند.

در حال حاضر اولین کشوری که این آپدیت را دریافت می‌کند، ترکیه است؛ اما انتظار می‌رود به‌زودی شاهد عرضه آن در سایر کشورها هم باشیم.

دیروز سونی در گزارش دیگری عنوان کرده بود که آپدیت اندروید 6 مارشمالو برای اکسپریا M4 آکوا هم آماده شده و به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. از سوی دیگر کانسپت این آپدیت برای گوشی‌های سری اکسپریا Z3 هم آماده شده است. این بدین معناست که به‌زودی این کار به مرحله نهایی رسیده و گوشی‌های اکسپریا Z3 و Z3 کامپکت هم جامه اندروید 6 را بر تن خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال