گوشی هوشمند DTEK50 بلک‌بری با سیستم‌عامل اندروید رسماً معرفی شد

گوشی نئون بلک‌بری که در روز گذشته تصاویر جدیدی از آن منتشر شد حالا برای پیش‌خرید در کشورهای آمریکا و کانادا و چند کشور اروپایی قرار گرفته است.  این گوشی که به عنوان گوشی هامبورگ نیز یاد می‌شد، DTEK50 نام گرفته و دومین گوشی اندرویدی شرکت بلک‌بری بعد از گوشی Priv به حساب می‌آید. براساس گفته‌های […]

گوشی نئون بلک‌بری که در روز گذشته تصاویر جدیدی از آن منتشر شد حالا برای پیش‌خرید در کشورهای آمریکا و کانادا و چند کشور اروپایی قرار گرفته است.  این گوشی که به عنوان گوشی هامبورگ نیز یاد می‌شد، DTEK50 نام گرفته و دومین گوشی اندرویدی شرکت بلک‌بری بعد از گوشی Priv به حساب می‌آید.

براساس گفته‌های این شرکت کانادایی تبار،  DTEK50 یکی از امن‌ترین گوشی‌های اندروید در دنیا محسوب می‌شود. گوشی مورد بحث ما به اندروید 6 تجهیز یافته و توسط برنامه‌ی DTEK، امنیت این نسخه از سیستم‌عامل اندروید را تضمین کرده است. با استفاده از این گوشی، در صورتی که فعالیت امنیتی مشکوکی در گوشی صورت بگیرد کاربر خیلی سریع توسط اعلان‌های اندروید اطلاع می‌یابد. برای مثال دسترسی غیرمجاز یک برنامه به دوربین، برنامه‌های پیغام رسان و مخاطبان خیلی سریع در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا بلک‌بری مطمئن شود که DTEK50 از امنیت بالایی برخوردار خواهد بود.

گوشی هوشمند DTEK50 بلک‌بری با سیستم‌عامل اندروید رسماً معرفی شد

طراحی گوشی تازه‌وارد DTEK50 بسیار آشنا به نظر می‌رسد؛ این بدین خاطر است که این گوشی در اصل توسط بلک‌بری تولید نشده و نسخه‌ی تغییر برند یافته‌ی گوشی Alcatel Idol 4 محسوب می‌شود. بانگاهی به مشخصه‌های فنی این گوشی، می‌توانید متوجه شباهت آن با Idol 4 شوید. شاید تنها تفاوت این دو، اضافه شدن دکمه‌ی جدیدی در سمت راست گوشی DTEK باشد که امکان دسترسی سریع‌تر به برنامه‌های تازه استفاده شده را به کاربر می‌دهد.

گوشی هوشمند DTEK50 بلک‌بری با سیستم‌عامل اندروید رسماً معرفی شد

بلک‌بری گوشی 5.2 اینچی خود را به چیپست اسنپ‌دراگون 617 مجهز کرده است؛ نمایشگر گنجانده شده در امن‌ترین گوشی اندرویدی دنیا، تصاویر را با رزولوشن فول‌اچ‌دی و تراکم پیکسلی 424 پیکسل در اینچ نشان می‌دهد. در کنار چیپست یاد شده، پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 405، سه گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای داخلی تعبیه شده که البته توسط کارت حافظه‌ی جانبی قابل افزایش است. بلک‌بری در جدیدترین گوشی اندرویدی خود، دو سنسور 13 و 8 مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی و جلوی گوشی به کار برده است؛ سنسور به کار رفته در دوربین اصلی به قابلیت فوکس خودکار تشخیص فاز مجهز شده است. تمامی موارد گفته شده توسط یک باتری با ظرفیت 2610 میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌شوند که از دومین نسخه از سیستم‌ شارژ سریع کواکلام پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند DTEK50 بلک‌بری با سیستم‌عامل اندروید رسماً معرفی شد

بلک‌بری امید دارد قیمت 299 دلاری این گوشی بتواند کاربران بیشتری را به سوی خود جذب کند؛ این گوشی تا ده روز دیگر به صورت رسمی روانه بازار می‌شود و کسانی که DTEK50 را پیش‌خرید کنند می‌توانند پاوربانک مدل MP-12600 بلک‌بری را از سوی این شرکت هدیه بگیرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال