به‌روز رسانی اندروید 5.1.1 برای گوشی‌هوشمند هواوی Ascend Mate 7 منتشر شد

بعد از یک‌سال از عرضه‌ی رسمی گوشی هوشمند هوآوی Ascend Mate 7، این گوشی هنوز هم می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای خریداران باشد. این گوشی با داشتن بدنه‌ای فلزی، نمایشگر 6 اینچی و حسگر اثر انگشت به همراه قیمت بسیار مناسب توانسته فروش خوبی را داشته باشد و نام هواوی را برسر زبان‌ها بیندازد. هواوی نیز […]

بعد از یک‌سال از عرضه‌ی رسمی گوشی هوشمند هوآوی Ascend Mate 7، این گوشی هنوز هم می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای خریداران باشد. این گوشی با داشتن بدنه‌ای فلزی، نمایشگر 6 اینچی و حسگر اثر انگشت به همراه قیمت بسیار مناسب توانسته فروش خوبی را داشته باشد و نام هواوی را برسر زبان‌ها بیندازد.

هواوی نیز از محبوبیت گوشی خود آگاه بوده و جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده است. اندروید 5.1.1 حالا برای هواوی Ascend Mate 7 نیز منتشر شده تا این گوشی به همراه رابط کاربری جدید EMUI 3.1 تبدیل به گوشی کاملی شود.

فعلا این به‌روز رسانی برای دو نسخه‌ی MT7-L09 و MT7-TL10 منتشر شده و از اینجا قابل دانلود است. حجم فایل قرار گرفته شده برای آپدیت 1.20 گیگابایت بوده و هنوز نمی‌توان این به‌روز رسانی را از طریق خود گوشی انجام داد و باید برای دریافت آپدیت به سایت رسمی هواوی مراجعه کنید.

به‌هرحال اگر شما هم به این گوشی علاقه‌مند شده‌اید بار دیگر مشخصات سخت‌افزاری گوشی را بیان می‌کنیم. هوآوی Ascend Mate دارای نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن 1080p بوده که از چیپست ساخته شده توسط خود شرکت هواوی استفاده می‌کند. این چیپست Kirin 925 نام دارد که دارای پردازنده‌ای هشت هسته‌ای بوده و به همراه آن پردازنده‌ی گرافیکی  Mali-T628 قرار گرفته است.  هواوی این گوشی را در نسخه‌های مختلف 16 و 32 گیگابایتی عرضه کرده که نسخه‌ی 16 گیگابایتی دارای 2 گیگابایت رم و نسخه‌ی 32 گیگابایتی دارای 3 گیگابایت رم است. دو سنسور 13 و 5 مگاپیسکلی نیز وظیفه‌ی ثبت خاطرات شما را برعهده گرفته‌اند. در نهایت باتری بسیار قدرت‌مند 4100 میلی آمپری در زیر قاب پشتی گوشی گنجانده شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال